掃呢頁CODE去手機

2018年9月21日 星期五

兩大皇后米蘭同場 秦嵐簡潔Tee迎董潔古裝風 __,秦嵐,

秦嵐(右)和董潔兩位皇后昨日在米蘭碰面,透露私底下是好友。記者郭賢興米蘭傳真
秦嵐(右)和董潔兩位皇后昨日在米蘭碰面,透露私底下是好友。記者郭賢興米蘭傳真【米蘭直擊】米蘭2019春夏時裝周開鑼,今季多了不少新鮮臉孔,於香港時間昨 ...


【米蘭直擊】米蘭2019春夏時裝周開鑼,今季多了不少新鮮臉孔,於香港時間昨日舉行的Fendi騷有兩位富察皇后:《延禧攻略》秦嵐和《如懿傳》董潔同場時尚較勁。秦嵐一身年輕tee與短裙晒腿,董潔梳了古裝風的中分頭髮、斯文優雅,二人一碰面即開心咬耳仔。Max Mara騷方面,鄧麗欣(Stephy)和龔慈恩的18歲女兒林愷鈴(Ashley)亦是首次去時裝周。



日本女星渡邊直美亦有現身睇騷偷師。 日本女星渡邊直美亦有現身睇騷偷師。
Stephy首次現身米蘭時裝周,笑言最喜歡各類ruffles。

Stephy首次現身米蘭時裝周,笑言最喜歡各類ruffles。
龔慈恩全程為女兒Ashley打點。

龔慈恩全程為女兒Ashley打點。

留兩天見到純妃

秦嵐被不少太太fans集郵,她透露只留米蘭兩天:「很開心,昨天有看到純妃(王媛可),今天還有很多好朋友。」問到認識董潔嗎?她說:「其實我們之前在《舞林大會》有見過,很開心又見面了。」董潔自言平日打扮較簡單:「我們是很好朋友,在北京時因為太忙都沒時間見,反而經常因為一些工作而有機會碰面,很開心。」同場還有Nicki Minaj、日本女星渡邊直美、韓星高俊熙等。



Stephy拍拖歐遊

Stephy由米蘭一路殺去巴黎睇騷,中段更跑去佛羅倫斯玩,與男友邱勝翊(王子)更是首次拍拖歐遊,她說:「佢都去巴黎睇騷,但我哋唔係睇同一場騷,所以睇騷唔會同場,但會抽時間食飯、碰面,第一次一齊歐遊,工作中拍拖囉!」首次到米蘭,她最想shopping:「嚟嗰時四個女仔九個大篋,走嗰時可能十九個篋。」

龔慈恩全程帶着女兒Ashley,出入為她打點、睇騷時影相,又陪做訪問,認真是二十四孝媽咪,龔慈恩說:「今次嚟係做攝影,佢做嘢我好少跟住,佢唔鍾意我跟,咁啱好耐冇一齊去旅行,所以一齊。」

採訪:林妙萍

攝影:郭賢興




鍾意就快D Share啦!