掃呢頁CODE去手機

2018年9月24日 星期一

【婚後首次夫妻檔出trip】 鄭嘉穎陳凱琳遠赴米蘭 睇騷兼旅行 __,凱琳,嘉穎,陳凱琳,鄭嘉穎,

【婚後首次夫妻檔出trip】鄭嘉穎陳凱琳遠赴米蘭睇騷兼旅行昨日,鄭嘉穎、陳凱琳、衛詩雅、馬思純遠赴米蘭出席意大利時裝騷,鄭嘉穎與陳凱琳婚後首次以夫妻檔 ...


  • 【婚後首次夫妻檔出trip】 鄭嘉穎陳凱琳遠赴米蘭 睇騷兼旅行


  • 昨日,鄭嘉穎、陳凱琳、衛詩雅、馬思純遠赴米蘭出席意大利時裝騷,鄭嘉穎與陳凱琳婚後首次以夫妻檔出席外地活動,鄭嘉穎笑指今次工作輕鬆,抱住旅行的心情開工:「當旅行的心情?都可以這樣說的,沒有來過米蘭,加上這次是新婚後首次一齊出trip,所以感覺好不同。(想唔想做模特兒行騷?)我?做model?真係沒有想過喎,但如果有人夠膽搵我的話,我都會夠膽嘗試的!」

    而Grace 除睇騷外,更把握時間參觀博物館:「之前去埋佢博物館參觀,先發現一百年前佢地係做「內衣褲」起家,以前去外地睇博物館都係欣賞畫作之類,今次係睇衫,所以感覺真係好唔同。」

    至於衛詩雅就揚言將瘋狂Shopping,予工作於娛樂:「今次現場睇騷真係大開眼界,好興奮!完騷後要去古蹟參觀之餘,仲要留時間比我Shopping,所以都預咗大出血。」

    立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

    按此連結:http://bit.ly/next28app


    鍾意就快D Share啦!