網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月11日 星期二

【唔尊重】大台停播《都市閒情》冇通知 員工:消息都係從報章得知 __,TVB,《都市閒情》,大台,

幾乎每個全職家庭主婦平日中午都會打開電視,唔睇,都會聽下《都市閒情》,就連唔少巴打閒時都會因為節目一眾美女主持人,而開電視追一下。估唔到由1992年開 ...




幾乎每個全職家庭主婦平日中午都會打開電視,唔睇,都會聽下《都市閒情》,就連唔少巴打閒時都會因為節目一眾美女主持人,而開電視追一下。估唔到由1992年開始足足陪咗大家26年嘅《都市閒情》,將會喺10月「壽終正寢」,改為新節目《Big City Shop》,明目張膽力谷大台旗下網購平台、贊助產品。消息一出,唔單只觀眾一時接受唔到,就連節目工作人員都心酸透露:「其實大家知道嘅嘢唔多,消息都係從報章得知,因為公司未同我哋講。」

雖則《都市閒情》唔係啲咩叫好叫座嘅高收節目,但咁多年嚟佢的確帶咗唔少共同回憶俾大家,起碼大家都聽過娃娃舜,留意過安德尊大戰李錦聯,𥄫過宋芝齡、姚嘉妮、彭慧中美腿。所以,又一個集體回憶走向終結,難怪網民會話:「《都市閒情》都收檔,我唔想做人喇」、「世上唔再有黑絲姚嘉妮」、「無阿中唔睇」。

另外,據《都市閒情》工作人員透露,今次節目結束嘅消息嚟得好突然,都係睇報導至知,大台仍未正式通知員工:「公司未同我哋講,亦冇收到消息會冇得做,我諗公司好快會通知我哋。希望一直支持《都市閒情》嘅觀眾繼續支持我哋」

其實相信大家都有耳聞,大台搞《Big Big Channel》同Big big shop蝕得好甘,但又唔想腰斬止血,唯有出下策將人手裁得就裁,先有體育組、配音組、戲劇科、道具組,而家就輪到將商業利益有限嘅節目「轉型」,例如今次嘅《都市閒情》「轉型」為Big big shop服務,希望可以將師奶觀眾化為Big big shop嘅潛在客戶,力挽狂瀾催谷營業額。不過,只要上Big big shop望下,就會發現啲價格,似乎又唔太適合會睇TVB嘅師奶觀眾喎。

講真,睇得出大台真係好想喺香港網購上發圍,所以之前有傳大台有意取締台慶show(台慶日為11月19日),學內地大搞雙11光棍節分淘寶一杯羹,絕對並非空穴來風。

BTW,唔知仲會有咩節目步《都市閒情》後塵呢?兒童節目?《勁歌金曲》?

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

女主持們的美腿,是節目看點之一:


鍾意就快D Share啦!