網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月5日 星期三

【爆相爆片】的士司機塞車獻技 帶埋Ukulele開工自彈自唱 __,爆相爆片,

喺隧道口塞車等候嗰陣,的士司機自彈自唱許冠傑其中一首名曲《鬼馬雙星》。(讀者周太提供)
都話高手在民間,讀者周太移民美國多年,上個月佢同丈夫返香港見婆婆最後一面之後就出街行吓;上個月25號星期六,周太喺尖沙嘴搭的士過海去中環大館參觀,遇上 ...


都話高手在民間,讀者周太移民美國多年,上個月佢同丈夫返香港見婆婆最後一面之後就出街行吓;上個月25號星期六,周太喺尖沙嘴搭的士過海去中環大館參觀,遇上的士歌神自彈自唱,佢聽返啲舊歌勾起唔少昔日回憶,呢程車令佢度過咗開心嘅時光。



周太話,佢一上車聽到姓何嘅的士大哥播緊譚詠麟啲歌,佢隔籬嘅乘客位放咗個Ukulele夏威夷小結他,周太問佢係咪識彈結他,的士大哥話佢後生夾band嘅,彈咗幾十年,佢慨嘆:「香港冇晒音樂㗎喇,人哋醒嗰啲都係去外國讀音樂,我哋要搵食咪揸的士囉!」



為林鄭作曲《香港老鼠多》

喺隧道口塞車等候嗰陣,佢自彈自唱許冠傑其中一首名曲《鬼馬雙星》娛樂吓周太兩夫婦,哼咗幾句就開車。到咗目的地,周太又問佢仲有乜嘢飲歌,佢就話:「呢隻唱畀林鄭月娥聽,我作嘅,叫做《香港老鼠多》」,的士大哥好投入,身體跟住節拍擺動邊彈邊唱:「香港老鼠多,見到老鼠嚇死我,老鼠多到一籮籮,嚇死林鄭月娥!」周太聽得好開心,佢老公唔識聽中文都覺得好得意。



今次返嚟香港,周太話好少遇到好嘅的士司機,佢第一日落機去探婆婆,第二日婆婆就過咗身,佢飛的去醫院見婆婆最後一面,「我上咗架的士,個的士司機同我講約咗人食飯,唔車我去,我求佢佢都話唔得,我覺得好冇人情味。」不過,之後佢遇到何大哥肯車佢過海,仲私人獻技,大讚佢好好人。



呢位的士歌神3年前已經試過俾人拍片擺上網,當時佢喺的士入面攞住Ukulele示範畀乘客睇點樣掃chord,又唱許冠傑80年代名曲《半斤八両》獲網民激讚,有人甚至打探點樣可以撞到的士歌神。以前有個的士司機夏金城,好鍾意作曲同唱歌,仲自資出碟,包括1991年推出嘅《為了靚靚》同《夏金城98作品集》,唔通的士司機專出歌神嘅?



你敢爆,我敢獎! 立即WhatsApp《蘋果》24小時爆相爆片熱線致電:63836568




鍾意就快D Share啦!