掃呢頁CODE去手機

2018年9月6日 星期四

【擺烏龍】 Yumiko記錯結婚週年 梁浸浸開到聲想要細佬 __,Yumi,Yumiko,梁浸浸,白緯玲,鄭希怡,

【擺烏龍】Yumiko記錯結婚週年梁浸浸開到聲想要細佬今日踏入37歲的鄭希怡(Yumiko)昨日與前主播蔡雪瑩為美容公司擔任剪綵嘉賓,Yumiko性感 ...


  • 【擺烏龍】 Yumiko記錯結婚週年 梁浸浸開到聲想要細佬


  • 今日踏入37歲的鄭希怡(Yumiko)昨日與前主播蔡雪瑩為美容公司擔任剪綵嘉賓,Yumiko性感Deep V裝出席,更獲大會送上生日蛋糕。原來昨日是Yumiko丈夫生日兼結婚四週年,不過佢就擺烏龍記錯結婚年數,她說:「我記性差,所以將生日、紀念日一齊慶祝,不過我發覺計錯數,記錯今年三週年,唔緊要,在他心目中唔出奇,最好係快活不知時日過。」問到會否生B作老生日公禮物,Yumiko笑說:「咁大禮?會不會太重呀? 梁浸浸成日都話想要細佬,不過我哋班朋友要順番次序,應該係丁丁(應采兒)先,唔可以偷步。」

    提到Ig早前被黑客入侵,Yumiko指發現電郵也被入侵,現正尋求法律途徑去處理,而今次公開事件,是想提醒大家小心。

    立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

    按此連結:http://bit.ly/next28app

    性感出席既Yumiko 擺烏龍記錯結婚年數。

    Yumiko 今日踏入37歲生日

    同老公一齊出席的蔡雪瑩 現時全職照顧小朋友。



    鍾意就快D Share啦!