網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月6日 星期六

【有人講大話】江美儀吳君祥06年美國結婚證明曝光 夏春秋慘被屈搞錯 __,吳君祥,江美儀,

(網上截圖/資料圖片)
唔少藝人選擇喺美國秘婚,但科技發達,9年前多位天王天后都先後被《蘋果》透過網頁搜尋到佢哋結婚證明,包括劉德華同朱麗倩、楊千嬅同丁子高,以及黎明同樂基兒 ...


唔少藝人選擇喺美國秘婚,但科技發達,9年前多位天王天后都先後被《蘋果》透過網頁搜尋到佢哋結婚證明,包括劉德華同朱麗倩、楊千嬅同丁子高,以及黎明同樂基兒,本報都先後於09年喺內華達州克拉克縣一個公共搜尋網中,發現佢哋喺美國賭城註冊結婚。



近日江美儀被爆同拍拖多年嘅吳君如胞弟吳君祥分手,江美儀話分咗手兩年,點知噚日吳君祥爸爸夏春秋(冬叔)就爆佢哋2006年喺美國西雅圖結咗婚,換言之今次佢哋係離婚而唔係分手咁簡單。事後江美儀同吳君祥聲稱冬叔記錯,冬叔今日接受《蘋果》訪問時,亦話自己搞錯話:「佢(吳君祥)嗰時識咗美儀,我就叫佢快啲結婚佢話好呀好呀:「我o依家就去西雅圖結。」咁我話:「咁就好」就係咁,我咪一直以為佢哋係結咗囉!嗰陣佢哋又冇儀式又冇擺酒!我就係咁以為佢地當時註咗冊囉!」(相關新聞: https://bit.ly/2ODfBHk )



正當大家以為真係冬叔搞錯之際,《蘋果》今日喺美國Kings County一個公眾搜尋網,竟然搵到江美儀同吳君祥嘅結婚證明,當中清楚註明吳君祥Ng Kwan Cheung同Elena May Yee Kong喺2006年3月23日註冊結婚,即係話,冬叔冇搞錯。



對於06年結婚證明曝光,係咪講大話?江美儀今日回覆傳媒時繼續扮失憶,留咗兩個滴汗emoji後話:「真係唔記得咗呀!十幾年前,可能飲醉酒做錯事。」記者笑佢下次要小心啲,佢話:「仲有下次?都想有新戀情,但隨緣啦。」記者再搵冬叔,佢透過短訊話:「請不要再問我他們的事了。為此我們已產生意見!我實在全不知情!」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



(網上截圖/資料圖片) 江美儀同吳君祥嘅結婚證書曝光! 江美儀同吳君祥嘅結婚證書曝光!
江美儀最初死口唔認結咗婚!(資料圖片)

江美儀最初死口唔認結咗婚!(資料圖片)
今次真係冇得講大話!(資料圖片)

今次真係冇得講大話!(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!