掃呢頁CODE去手機

2018年10月7日 星期日

06年結婚證書曝光 江美儀:可能飲醉酒做錯事 __,江美儀,

江美儀自爆與吳君祥分手,豈料原來06年已經結婚。《蘋果》昨日便找到二人在西雅圖結婚的證明(左圖)。
江美儀自爆與吳君祥分手,豈料原來06年已經結婚。《蘋果》昨日便找到二人在西雅圖結婚的證明(左圖)。現年47歲的江美儀日前自爆與拍拖11年的男友吳君祥已 ...


現年47歲的江美儀日前自爆與拍拖11年的男友吳君祥已分手兩年,事後,吳君祥父親「冬叔」夏春秋驚爆二人06年已在西雅圖註冊,惟事後江美儀否認已婚,又表示冬叔記錯,冬叔亦連忙改口說自己誤會了,不過,昨日江美儀與吳君祥的結婚證明書曝光,力證冬叔被屈搞錯。



江美儀昨日在社交網上貼新相,並祝福舊愛吳君祥。互聯網圖片 江美儀昨日在社交網上貼新相,並祝福舊愛吳君祥。互聯網圖片

醉酒做錯事

《蘋果》於美國Kings County一個公眾搜尋網,找到江美儀與吳君祥的結婚證明書,資料詳細列明吳君祥和江美儀的英文拼音名字,並顯示他們註冊日期為2006年3月23日。對於婚書曝光,江美儀以短訊回覆時就繼續扮失憶,她表示:「真係唔記得咗呀!十幾年前,可能飲醉酒做錯事。」記者叫她下次要小心時,她搞笑回應︰「仲有下次?都想有新戀情,隨緣啦。」



改口話記錯

其實,江美儀對這宗「婚事」不斷左瞞右瞞,早前她自爆與吳君祥分手後,冬叔無心爆料。昨日江美儀接受傳媒訪問起初都說︰「冇呀,冬叔搞錯咗啦。」當記者質疑有埋時間、地點時,她再解釋︰「我哋當年一齊去探我屋企人。」而身在內地的吳君祥亦夾定口供:「爸爸搞錯咗,冇呢件事。」《蘋果》問冬叔時,他也急急改口指自己搞錯︰「嗰陣我喺多倫多住,唔係同個仔一齊住,佢嗰時識咗美儀,我就叫佢快啲結婚!佢話好呀:『我𠵱家就去西雅圖結。』我咪一直以為佢哋結咗囉!嗰陣佢哋又冇儀式又冇擺酒!我以為佢哋就咁喺當地註冊!」

雖然二人的「婚姻」告終,但江美儀昨日於Ig留言祝福舊愛:「未來的日子,抱歉,不能繼續和你手牽手一起走下去了……謝謝也祝福你,Vincent!」而在冬叔眼中江美儀仍是好新抱︰「我哋一家人咁,幾好㗎!之前我生日,都有叫美儀嚟,佢同我另一個新抱都生日,三個人一齊做生日,個仔都冇同我講佢哋分手。」

採訪︰魯吉、嵐山




鍾意就快D Share啦!