網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月19日 星期五

【參加101似軍訓】自創小背心闖出路 許靖韻:呢個名我只係求其改 __,許靖韻,

嘩嘩嘩,呢件小背心加埋咁嘅身材,真係幾誘人嘅,唔睇落去真係有啲對唔住自己!著住小背心自彈自唱呢個玩法,係出自許靖韻Angela,究竟佢點解會有咁嘅諗法 ...




嘩嘩嘩,呢件小背心加埋咁嘅身材,真係幾誘人嘅,唔睇落去真係有啲對唔住自己!

著住小背心自彈自唱呢個玩法,係出自許靖韻Angela,究竟佢點解會有咁嘅諗法先?

只係咁啱,因為嗰時開小背心呢個頻道嘅時候,其實之前有個許靖韻頻道,自己都有一直擺歌上去,但好似無乜人睇,有諗過究竟係自己問題,定係公司問題,定係我個樣嘅問題,當時開小背心頻道,係想測試吓大家

結果,小背心大hit,不過,原來Angela好後悔改咗小背心呢個稱號!

其實小背心呢個名我只係求其改,因為當時啱啱係夏天,因為我本身有好多背心,嗰時我著住件高領背心,最初諗唔到頻道叫咩名好,我個朋友話啲網紅多數都係叫小乜乜、小乜乜,你都改番個小乜乜啦,咁啱我著住小背心,所以就隨意改咗叫小背心,個名我只係求其改,改完之後嗰一刻其實都好後悔,因為之後要keep住著小背心,又要keep住買小背心,當時有後悔過點解要改呢個名。

小背心唔只令Angela成為網紅,仲令佢有更多嘅機會,其中一個,就係去內地參加女團真人騷《創造101》。

實參加《101》都係一個無心插柳嘅驚喜,好記得喺小背心音樂會完咗之後一個月,然後有一次內地經理人打俾我,話有個內地版《創造101》,即係等於韓國《Produce 101》嘅中國版,然後問我有冇興趣試吓,因為本身有睇過韓國版本,覺得好好玩,同埋覺得自己應該入唔到圍,就應承去試吓,因為我唔識跳舞,面試又要跳舞,我一定被淘汰,之後就去試吓,但係竟然入咗圍。

節目完咗,雖然Angela去到19位被淘汰,但係已經令佢獲益良多,仲記得未玩前,佢曾經諗過退出唔玩。

喺我入營前一個星期,好驚咁打俾經理人,同佢講話自己想退出,佢好震驚咁問我點解?我話因為要俾人沒收手機、電腦,因為佢哋同我講當係一個跳舞軍訓學校,我就好驚,因為本身對跳舞已經無信心,同埋我知道其他人跳舞一定好勁,所以已經好驚,仲要三個月無得用電話,可能一個星期已經會崩潰,平時三日無得用電話已經唔得,佢哋同我講要沒收三個月,直至我哋出營就會俾番電話我哋,我嗰一刻好驚。

嚟緊一年,唔知Angela會有乜嘢新動向呢?

其實好多嘢都好想做,2019年好想有自己嘅音樂會,因為以香港計,對上一次小背心音樂會係翻唱其

他人嘅歌為主,想有一個唱自己歌嘅音樂會,然後希望可以去多啲唔同地方,有自己嘅見面會,同埋未上過綜藝,希望可以多啲上綜藝節目。因為做完《101》之後覺得原來好好玩,所以希望快啲再有機會參加綜藝節目。

攝錄:吳斯金

採訪:肥A

化妝:Khaki

髮型:Veron@Hair Corner

服裝提供:Avenue 1218

場地提供:私鬥King's Club(聯絡電話:51361218)

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!