掃呢頁CODE去手機

2018年10月23日 星期二

【車禍過後11年】黎嬰重新站立 黎姿感激留言:弟弟十多年來為生命奮鬥 __,黎姿,黎嬰,

黎姿(GiGi)細佬黎嬰於07年發生車禍,之後生活要與輪椅為伴,當年仍係TVB當家花旦嘅黎姿,放棄演藝生涯改而接管細佬醫學美容公司生意。黎姿同老公馬廷 ...


黎姿(GiGi)細佬黎嬰於07年發生車禍,之後生活要與輪椅為伴,當年仍係TVB當家花旦嘅黎姿,放棄演藝生涯改而接管細佬醫學美容公司生意。



黎姿同老公馬廷強花咗好多心力照顧細佬黎嬰同打理公司,佢哋嘅醫學美容公司上年上市,今日仲有好消息!黎嬰已經唔使輪椅又冇用到柺杖都企到起身!黎姿喺ig post咗幾張相,佢蹺住細佬黎嬰,笑露開朗笑容,而黎嬰就輕倚公司嘅接待處。



黎姿喺ig留言:「一路走來不算容易:從第一間店開始,得以增建了中環、尖沙嘴店,加上擴充銅鑼灣店的空間,今年公司總共裝修了18,000平方呎,踏上新的里程。



每次我感到疲憊的時候,都會感到有一股強大的力量在背後支持我、鼓勵我。我弟弟十多年來為生命而奮鬥,雖然他失去了自由行動的能力,但他依然擁有堅定的意志,積極的觀念,以及對生活的無限熱愛。每一次我在工作上遇到難關,他不屈不撓的精神總會重新燃點起我對工作、對醫學美容行業、對生命的熱誠。



今天,弟弟可以站起來與大家見面,我真的非常非常感動。他的堅毅精神是令我不斷進步的動力,我會繼續奮鬥下去。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



 上年1月公司上市,黎嬰仍要坐輪椅到港交所。(資料圖片) 上年1月公司上市,黎嬰仍要坐輪椅到港交所。(資料圖片)
  (ig圖片)

(ig圖片)
黎姿話細佬努力咗好多年,對生命嘅熱情俾到好大支持佢。(ig圖片)

黎姿話細佬努力咗好多年,對生命嘅熱情俾到好大支持佢。(ig圖片)
黎姿今日報喜,黎嬰可以再次站起來與大家見面。(ig圖片)

黎姿今日報喜,黎嬰可以再次站起來與大家見面。(ig圖片)
  (ig圖片)

(ig圖片)

鍾意就快D Share啦!