網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月27日 星期六

阿嬌宣佈婚期 12月18號嫁賴弘國 __,賴弘國,鍾欣潼,阿嬌,

12月結婚的阿嬌和賴弘國,早前亮相內地節目《爸媽學前班》接受測試。
12月結婚的阿嬌和賴弘國,早前亮相內地節目《爸媽學前班》接受測試。娛樂圈喜事浪接浪,昨日鍾欣潼(阿嬌)宣佈與未婚夫賴弘國將於12月18日正式簽紙註冊結 ...


娛樂圈喜事浪接浪,昨日鍾欣潼(阿嬌)宣佈與未婚夫賴弘國將於12月18日正式簽紙註冊結婚,並於同月20日擺酒。阿嬌宣佈婚期之際,賴弘國前妻趙筱葳於Ig貼三點式泳衣照贈興。

今年5月於美國舉行婚前派對的阿嬌興奮回應︰「好開心終於入咗紙,終於可以公佈我哋會喺12月18號簽紙,20號擺酒。婚禮準備得如火如荼,𠵱家邀請緊賓客,好開心同親友慶祝呢個重要日子。」擬結婚通知書曝光後,證實37歲的阿嬌大未婚夫八年。

思想成熟的阿嬌早前偕賴弘國上內地真人騷《爸媽學前班》,在測試中,兩人要選擇人生中一個對自己最重要的人留低,阿嬌最後選了一起成長的表姐,賴弘國就選了阿嬌。



阿嬌宣佈婚期,賴弘國前妻趙筱葳就晒三點式相贈興。互聯網圖片 阿嬌宣佈婚期,賴弘國前妻趙筱葳就晒三點式相贈興。互聯網圖片
昨日生日的歐陽巧瑩,將於下月22日與林師傑拉埋天窗。 資料圖片

昨日生日的歐陽巧瑩,將於下月22日與林師傑拉埋天窗。 資料圖片

林師傑下月娶妻

「木偶哥」林師傑和歐陽巧瑩拍拖四年,去年求婚成功,亦將於下月22日拉埋天窗。日前他們入紙排期,申報同一個地址,看來已過着同居生活。木偶哥說:「我哋畀律師樓入紙,咁啱同阿嬌一齊。」他坦言婚前有壓力:「Guest list搞緊,圍數未定,壓力一定有,但呢段時間令我哋感情同默契加強咗。」

歐陽巧瑩說:「以前一直覺得處理情緒叻過佢,上星期突然情緒崩潰,喺屋企好似喪屍爆喊,佢幫我解決問題,仲陪我喊咗成晚,我好感謝自己冇嫁錯人。」

採訪︰皓騫




鍾意就快D Share啦!