網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月29日 星期一

黃秋生:【入土為安】黃秋生母親12.29出殯 __,黃秋生,

秋生話亡母將於12月29日出殯,並舉行土葬。影帝黃秋生為英國劇集《陌路追凶》宣傳,原定本年底到澳洲探訪哥哥的他,因近日喪母而取消行程,將順延至明年才起 ...


秋生話亡母將於12月29日出殯,並舉行土葬。


影帝黃秋生為英國劇集《陌路追凶》宣傳,原定本年底到澳洲探訪哥哥的他,因近日喪母而取消行程,將順延至明年才起行。

忙於處理母親身後事的秋生,透露母親昨晚頭七,問到母親可有「回家」?他謂:「一早返咗嚟,行嚟行去,食飯按摩,拍手拍腳,到走咗第三日拉工人隻腳添,我叫佢唔好嚇人,之後佢就冇再返嚟,但我聽晚就會返去瞓。」

問到有否為母親準備生前食物?秋生表示日日一大枱食物,會擺放至「入伙」,更謂:「媽咪冇宗教,以前會裝香拜神,熱鬧啲就揀咗道教喪禮,因為可以分散精神,太寧靜會頂唔順梗會喊,好多回憶,依家定咗12月29日香港殯儀館,第二日出殯,土葬(心情平復未?)都驚,因為同我想像中唔同,依家好平靜同冷靜,所以有少少恐懼。」

新劇出現「鄭裕玲」?

此外,秋生亦大談拍攝《陌》劇感受,透露為該劇分別於英國及香港取景四個月,大讚劇中兩位主角John Simm及Sally Porter非常專業,John為人斯文,很地道英國紳士,脾氣好兼斯文,面對其英語非母語,即鼓勵對方詢問他,Sally則與鄭裕玲相似,他謂:「我哋都叫佢Do姐,佢啲眼神好有殺氣,好靈,戲又好(外國拍戲有冇被歧視?)唔覺,聽謂華人演員喺英國多咗機會。」

秋生不諱言喜歡當地生活,故有趁拍攝空檔巡博物館、睇音樂劇等,更指私生子William也有見面,問到可會拍攝該劇第二季?他謂:「冇參與,不過英國經理人公司話套劇喺英國受歡迎,所以都有其他casting(開拓英國市場?)未拓到,我希望有第二部,都鍾意英國生活,用英語演戲有挑戰性,我喺香港係無謂人,又冇眼睇,多講冇益。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!