掃呢頁CODE去手機

2018年10月2日 星期二

薛家燕:薛家燕秘戀12年 王梓軒:佢收埋喺袋入面? __,家燕,王梓軒,薛家燕,

王梓軒話石祐珊(右圖左)做咗佢經理人8年都冇透露薛家燕(右圖中)拍拖。藝人王梓軒(Jonathan)上電台宣傳新歌《寄居太墟》,講到「緋聞外母」薛家燕 ...


王梓軒話石祐珊(右圖左)做咗佢經理人8年都冇透露薛家燕(右圖中)拍拖。


藝人王梓軒(Jonathan)上電台宣傳新歌《寄居太墟》,講到「緋聞外母」薛家燕日前公布「收藏」了12年的戀情,Jonathan指自己都是透過報紙才得悉,笑話家燕收得好埋,又大爆兩、三年前都曾聽聞過對方可能有男友:「都戥佢開心即刻問,點知畀佢耍走我,就唔記得件事,我都未見過(佢男友),亦都想像唔到家燕姐咁忙,點同佢會面,唔通佢收埋喺袋入面?」提到家燕仔仔大婚當日,她口誤話「我今日結婚」,他笑話:「大家都有笑佢,但原來係一個預兆!都好想知佢男友係咩人,就連珊珊(家燕大女石祐珊)都唔講,真係好口密,珊珊先勁,佢做我經理人8年嚟一粒字都冇講過,就好似咩都冇發生。」

用機械人賄賂趙增熹

提到新歌,他笑話特意用機械人模型「賄賂」老拍檔趙增熹擔任監製:「見面禮嚟嘅,都有5、6年冇合作過,其實知佢鍾意錶,但真係買唔起。」

北上發展曾淆底

講到事隔兩年再派歌,Jonathan笑言估唔到時間過得咁快,因近來忙拍電影同電視劇,中間有啲領悟,就有呢首歌:「早兩年去咗內地做騷、拍綜藝節目,時間充實到感覺到肉體去咗另一個地方。」又坦言當初都會「淆底」,唔知走到更遠的新嘗試會是一個「勝地」抑或是「廢墟」:「但就算係廢墟,都係自己要行,不過我識返屋企。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!