網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月14日 星期日

【信錯16年嘅印傭】鄭敬基俾家傭偷走珠寶財物: 揭穿時佢怒睥我老婆(足本版) __,鄭敬基,

鄭敬基沒想到,他跟媽媽會成為苦主。85歲的鄭媽媽和好多香港僱主一樣,沒料工作了十六年的印尼藉家傭,原來是賊。「點解要講出嚟,因為好多老人家,好似我媽媽 ...




鄭敬基沒想到,他跟媽媽會成為苦主。85歲的鄭媽媽和好多香港僱主一樣,沒料工作了十六年的印尼藉家傭,原來是賊。

「點解要講出嚟,因為好多老人家,好似我媽媽咁樣,係好好心地,會好信任工人姐姐,甚至將佢當係親人,但咁信任佢,點知原來呢個人會呃佢,甚至偷佢好多嘢。」鄭敬基說。

這位65歲印傭Tini,原定今年十月退休返印尼,就在她臨走前兩個月,突然中風送院,她多年偷竊僱主財物的事,亦由此被揭破。

鄭敬基太太說:「因為佢都已經65歲,我哋都好緊張,想即刻通知佢屋企人,喺醫院時佢唔郁得又講唔到嘢,講唔到聯絡家人同朋友方法,於是唯有返屋企,搵下佢有冇電話簿或匯錢嘅單,盡力搵到聯絡佢家人嘅方法。點知俾我哋發現佢收埋媽咪嘅玉配同一堆當票。」終於發現家傭偷走鄭母多件首飾珠寶去典當。

因家傭借到一身街數,追數佬追到上門,連累鄭媽媽被騷擾,加上揭發其偷竊惡行,鄭猷基決定報警。不過鄭母顧念僱傭十六年之情,最後選擇不起訴,只贖回被偷的失物及終止雙方合約了事。不過惡行曝光後,印傭Tini對放她一馬的鄭敬基一家,反應竟然是以怨報德。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!