網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月15日 星期一

食蘋果易便秘?半個牛油果=1湯匙油!營養師拆解你不知道的生果之謎 __,蘋果,

食蘋果易便秘?半個牛油果=1湯匙油!營養師拆解你不知道的生果之謎(足本版):http://bit.ly/2OTJ7IO個個都食生果,唔通個個都想食生果 ...


食蘋果易便秘?半個牛油果=1湯匙油!營養師拆解你不知道的生果之謎(足本版): http://bit.ly/2OTJ7IO

個個都食生果,唔通個個都想食生果咩?食生果,相信大家除了解饞外,無非是為了營養。衞生防護中心也建議,每人每日應該進食兩份水果。當有人還在執着生果到底應該飯前抑或飯後吃時,營養師就告訴大家,這都沒有關係,重點是你吃甚麼生果。

因為有些如火龍果、奇異果,都很高纖,幫助排便排毒,皮膚自然會好。要小心一些生果,如牛油果,十分高脂,半個已等於一湯匙油,吃了易胖。又如椰青,雖沒脂肪,但糖分高,一個椰青等於十茶匙糖,高糖分對瘦身自是有害而無利。

採訪:黃寶琳

攝影:胡浩賢

剪接:謝本華

相關文章:

【成日涼冷氣會月經失調?靚仔中醫教食呢樣生果驅寒】:

http://bit.ly/2PuH3UK

【牛油果秘技|輕易起牛油果肉 原來要咁樣做】:

http://bit.ly/2PyvIDj

【鮮榨橙汁仲肥過可樂?果糖甜度冠絕所有糖 食生果一樣易肥?】:

https://goo.gl/L12rBh




來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!