掃呢頁CODE去手機

2018年10月4日 星期四

【狗仔出更】陳貝兒為《嫁2》禍不單行再入院 「黑仔」醫院爆廠撲病房 __,姜皓文,陳貝兒,黑仔,

(採訪、攝影:吳耀輝、徐錦池)
陳貝兒為大台拍攝節目《嫁到這世界邊端2》下周一推出,佢呢排日日喺Instagram貼出返電視城做剪片同配音工作,成日都忙到「甩碌」,噚日中午有讀者報料 ...


陳貝兒為大台拍攝節目《嫁到這世界邊端2》下周一推出,佢呢排日日喺Instagram貼出返電視城做剪片同配音工作,成日都忙到「甩碌」,噚日中午有讀者報料,指喺跑馬地養和見到貝兒去睇急症,佢除咗戴住太陽鏡同口罩,佢都一臉憔悴。貝兒仲係咁按住個肚,護士即安排佢坐輪椅。



大約5點幾,《蘋果》接報去醫院,見到貝兒由工人同保險經紀陪同左右,醫護人員叫佢入去打針同檢查,跟住再坐輪椅出嚟等候。醫護人員同貝兒傾咗幾句,佢係咁用手機打Whatsapp,現場聽到,貝兒氣弱游絲咁同保險經紀商量、原來醫生建議貝兒要留院,但醫院就爆晒冇房,所以貝兒要苦惱轉院安排。佢哋搞咗大約半粒鐘,貝兒就由工人同保險經紀陪伴下,離開醫院,準備轉院。



貝兒等由工人同保險經紀傍實,佢哋一行三人坐的士轉到嘉肋撒醫院,貝兒落的士,行路都冇力,工人就扶實佢,護士即安排了輪椅出嚟,推貝兒去登記入院。貝兒今晚回覆傳媒,佢攰爆話:「今朝起身好肚痛,痛到落唔到床,仲未知乜嘢事,要留院檢查,多謝關心。」



貝兒為《嫁到這世界邊端2》獻出好多,今年7月去歐洲外景時都因中暑入院,要留院打吊針。佢嗰轉去咗瑞典、法羅群島、波蘭、希臘同土耳其合共5個國家尋找異鄉人妻,全程40日,總共要坐19程飛機(新聞連結: https://bit.ly/2my61pk )。當行程去到第37日,貝兒抵唔住土耳其41度全日外景中暑,半夜要入院吊鹽水(新聞連結: https://bit.ly/2NLAITv )。貝兒返港為呢個節目做後期又忙到爆,壓力爆煲入院,可謂禍不單行。





精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



(採訪、攝影:吳耀輝、徐錦池)  貝兒等由工人同保險經紀傍實 貝兒等由工人同保險經紀傍實
 醫院就爆晒冇房,所以貝兒要苦惱轉院安排

醫院就爆晒冇房,所以貝兒要苦惱轉院安排
 一臉憔悴。貝兒仲係咁按住個肚

一臉憔悴。貝兒仲係咁按住個肚

鍾意就快D Share啦!