掃呢頁CODE去手機

2018年10月7日 星期日

亞姐2018:白色泳裝蝦人着 林孜沫下體驚現三角「錯」 __,亞姐,亞洲小姐,

齊齊失手!選美梗係睇泳裝環節,亞姐10位佳麗齊齊穿上比堅尼,因為白色關係,勁蝦人着。(10)林孜沫就首當其衝,下體現形,認真慘情。而(4)張右雨條褲仔 ...


齊齊失手!


選美梗係睇泳裝環節,亞姐10位佳麗齊齊穿上比堅尼,因為白色關係,勁蝦人着。(10)林孜沫就首當其衝,下體現形,認真慘情。而(4)張右雨條褲仔仲不慎移位,好彩冇移動到「神秘地帶」,都算冇走光,但係睇見都牙煙囉!

至於身高達1米70嘅(9)李芷菱,Pat Pat就驚現橙皮紋,真係有啲礙眼,不過佢以35,000個Followers奪得ig人氣大獎,算係先拔頭籌。但在其ig發現,佢只得28,900Followers,仲爭6,100人喎!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!