網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月15日 星期一

台慶2018:小花輪住上位 朱晨麗台慶亮燈企頭排中間 __,朱晨麗,

朱晨麗喺今次亮燈儀式企頭排居中,地位「升呢」!《TVB50+1周年再出發》舉行亮燈儀式,大班台慶劇藝人紛紛出籠,齊集眾人先來個大合照,而每年亮燈儀式的 ...


朱晨麗喺今次亮燈儀式企頭排居中,地位「升呢」!


《TVB 50+1周年再出發》舉行亮燈儀式,大班台慶劇藝人紛紛出籠,齊集眾人先來個大合照,而每年亮燈儀式的藝人企位,亦顯示了其地位,今晚的大合照企位,以「鎮台之寶」汪明荃坐陣最前中間位置,右邊起為視帝王浩信、視后田蕊妮、馬德鐘、楊明,較特別是當選港姐入行做主持便有不少迴響的麥明詩和馮盈盈,已被安排企在第一行靠邊站,而左邊起是蕭正楠、朱晨麗、黃智賢、張振朗和湯洛雯,去年台慶頒獎禮奪得「最佳女配角」的朱晨麗,今年已「升呢」企第一行。

節目開始的第一部分已擺出法庭布景,由汪明荃扮演法官,為劇集《是咁的,法官閣下》宣傳,而劇中演員逐一介紹角色,故鴻鈞則出場唱主題曲。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!