掃呢頁CODE去手機

2018年10月13日 星期六

容祖兒韓國「潮聖」 問助手借2千蚊行東大門 __,容祖兒,

容祖兒韓國「潮聖」問助手借2千蚊行東大門日前,容祖兒接受國際品牌邀請,到韓國出席美容活動。對於cushion要求,祖兒就話「最緊要薄同遮瑕度高,睇落去 ...


  • 容祖兒韓國「潮聖」 問助手借2千蚊行東大門


  • 日前,容祖兒接受國際品牌邀請,到韓國出席美容活動。對於cushion要求,祖兒就話「最緊要薄同遮瑕度高,睇落去要係自然啞緻。」

    今次呢個韓國trip雖然係快閃,但祖兒都乘機同老死黃偉文(Wyman)周圍又飲又食又買,仲同韓國天團BIGBANG成員勝利見面。

    除此之外,去過韓國四次嘅祖兒,今次仲處女踏足「東大門」!「冇去過佢哋傳聞中最神聖嘅東大門,噚日食完飯,最後一個晚上,我聞到我嘅化妝師、髮型師、助手,好似有一股想去東大門嘅興緻,我就話不如我都一齊去。大家都會覺得我一定覺得好新奇,的而且確我係大開眼界嘅!因為嗰度真係包羅萬有,但最好笑嘅地方係我冇錢!冇韓圜亦都冇港幣、又唔俾碌卡,最後我助手俾咗二千蚊我買嘢,哈哈,咁我就要揀得好挑剔、好審慎咁去買,買咗幾對耳環。」

    立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

    按此連結:http://bit.ly/next28app


    鍾意就快D Share啦!