掃呢頁CODE去手機

2018年10月3日 星期三

莫家淦:唔靠父幹!莫家淦3,000人工滾出六間舖 __,莫家淦,

好勵志!和陳貝兒、陸浩明、衛志豪及黃翠如等由有線娛樂台過檔無綫的藝人莫家淦,除了繼續司儀及主持工作外,近年更參與拍劇。禾稈冚珍珠的他,更是商場才俊,現 ...


好勵志!


和陳貝兒、陸浩明、衛志豪及黃翠如等由有線娛樂台過檔無綫的藝人莫家淦,除了繼續司儀及主持工作外,近年更參與拍劇。禾稈冚珍珠的他,更是商場才俊,現今已是六間手錶店及眼鏡店的老闆,難怪他有花名叫「莫董」!

三餐帶飯日花100蚊

日前東網發現他於旺角現身,原來他一口氣租入兩個相連舖位開設手錶店及眼鏡店,當日巡視業務的他雖然貴為老闆,但全程冇架子,和員工有說有笑,更化身店員,踎低起身幫忙執貨及清潔舖面,有客人時亦主動上前介紹產品。期間他更於社交網開直播,做「人肉Model」試勻新款眼鏡,出盡法寶吸客。

「上車難、創業難、不靠父幹冇出頭天」成為時下不少港人的心聲,現年36歲的莫家淦卻認為「有呼吸就有希望」,肯慳肯捱哪怕冇出頭天!2004年加入有線做娛樂主播,一做7年,他接受東網訪問時說初入行的每月底薪大約只有3,000港元:「要靠外快幫補,話晒人工唔高,真係要慳住使同儲錢!少買衫少去旅行,出騷都係問贊助商借衫,當時我盡量限住每日只使100港元,唔會有不必要嘅消費,一日三餐盡量帶飯盒,超市每日黃昏後係特價時段,去買餸最啱!」

多得老婆支持陪佢捱

不少港男窮一生都想覓得甘為自己捱快餐的女人,而莫家淦死慳死抵,也多得當時的女友、現為太太的Kenix的體諒和支持,他說:「拍拖都係經濟實惠為主,當然都會睇戲食飯,但唔會咁多!我都儲咗4、5年錢先至擺到酒,結婚相都係喺香港影就算。(當年有傳你畀開門利是係200港元?)哈!搞氣氛啫!當日即刻補番晒畀啲姊妹,娶老婆咁大件事,呢啲嘢點會慳!其實結婚之後,都冇送過咩名貴禮物畀老婆,有錢都留畀個仔,所以真係好感激老婆陪我捱,為我犧牲咁多。」

節食縮食多年,慳出了第一桶金,他於2011年以六位數字和友人合資成立眼鏡品牌,7年來已開到第四間分店,品牌更成為潮牌,不少天王巨星包括郭富城、容祖兒及陳奕迅等都熱捧,近年業務擴展至馬來西亞。至2015年他又創立手錶品牌,現有兩間分店。所謂力不到不為財,手錶、眼鏡生意雖然不錯,他仍堅持親力親為,像最近他推出新歌《無可替代》,同時要拍劇及做主持,忙到變「鐵人」:「早排真係忙到有48個鐘冇瞓過,仲要劇組、舖頭兩邊走,開頭做生意時更加忙到足足半年冇假放。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!