掃呢頁CODE去手機

2018年10月3日 星期三

【林峯摯愛】34D新女友張馨月原來做過情趣內衣模特兒 __,內衣,底衫褲,張馨月,林峯,

男人嘅口味,應該都幾一致嘅。林峯喺「七愛」吳千語之前同內地網紅潘霜霜拍過一年拖,都係身材樣貌不斷進化嘅索女。現任張馨月原來仲做過情趣內衣模特兒。張馨月 ...




男人嘅口味,應該都幾一致嘅。林峯喺「七愛」吳千語之前同內地網紅潘霜霜拍過一年拖,都係身材樣貌不斷進化嘅索女。現任張馨月原來仲做過情趣內衣模特兒。張馨月細佬結婚,大忙人林峰一叫即到陪女友去恭賀,消息一出張馨月人氣即刻再急升。入行就梗係為要紅,張馨月都唔例外。佢一直爭取機會,參加內地模特兒大賽獲得亞軍前,原來做過一間情趣內衣店模特兒。有34D好身材,吸力咁大,難怪林峯都睇上眼。

不過話時話,林峯既口味真係一眼就睇得出,我地將佢三任女友拼埋一齊睇,就可以發現全部都係大眼高鼻,標準大陸網紅樣,唔仔細啲真係難啲分得出邊個打邊個!前前度潘霜霜同現任一樣,都係會隨住時間變靚啲。聽聞潘霜霜對林峯仲係痴心一片,而家聽到舊嘅歌,會忍唔住流眼淚。

鍾意就快D Share啦!