掃呢頁CODE去手機

2018年10月29日 星期一

【台灣淫魔】翻拍李宗瑞案電影要裸露 36D巨胸姚紫茵自爆被侮辱 __,李宗瑞,姚紫茵,

姚紫茵同前大台藝員陳少邦拍改編李宗瑞案電影
台灣淫魔李宗瑞於6年前被揭迷姦偷拍多名女子,由於牽涉女藝人同o靚模,事件轟動中港台,去年大陸導演魯宗岳宣佈開拍電影《李宗瑞》,正在坐監嘅李宗瑞透過律師 ...


台灣淫魔李宗瑞於6年前被揭迷姦偷拍多名女子,由於牽涉女藝人同o靚模,事件轟動中港台,去年大陸導演魯宗岳宣佈開拍電影《李宗瑞》,正在坐監嘅李宗瑞透過律師表達不滿,隨後電影改名為《有罪》,由前大台藝員陳少邦做男主角,36D巨胸o靚模姚紫茵(Bonnie)扮演其中一名女友,兩人有激烈床戰。



由於呢部係三級片,出過性感寫真嘅Bonnie,預咗在戲中會裸露演出,但拍攝前卻受到男工作人員出言侮辱,令佢一度想辭演!Bonnie接受《蘋果》電話訪問表示:「電影以李宗瑞為題材,我喺戲裏面扮演其中一個女朋友,其實當初睇報紙見到登廣告搵角色,覺得女友角色年齡同我好相符,嗰時自己啱啱影完寫真,諗住有機會想博一博,所以去咗試鏡。」



點知成功入劇組後,Bonnie飛去台灣開工,有一刻嬲到想辭演:「因為覺得唔受尊重,fitting時有位男服裝工作人員畀t-back叫我着,我話自己呢場戲入面有衫着,佢竟然話:『呢部戲條條女都冇衫着,你唔係諗住例外吖!』我覺得好唔受尊重,嗰刻好嬲,搵導演傾番件事,雖然我會拍裸露鏡頭,但你起碼畀番件衫我先囉!跟住我同導演講唔拍想返香港,導演了解番件事,大家有共識,可能服裝同事誤會,令大家有衝突,經過導演安撫之後,我都有拍番。」



Bonnie在戲入面同陳少邦有激烈床戰,佢話:「拍攝嗰日自己有啲緊張,話晒第一次拍咁激嘅戲,螢幕初吻都畀咗佢,開頭有少少尷尬,等埋位時諗過飲酒壯膽,仲不斷去廁所刷牙。拍完呢部戲之後,發現男友嘗試用cam偷拍我,好唔尊重我,如果呢件事之前發生,自己可以更加融入角色。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



Bonnie在戲中會有大膽裸露演出 Bonnie在戲中會有大膽裸露演出
Bonnie向陳少邦獻螢幕初吻

Bonnie向陳少邦獻螢幕初吻
兩人有激烈床戰

兩人有激烈床戰
Bonnie擁36D巨胸

Bonnie擁36D巨胸
電影將在港台上映

電影將在港台上映

鍾意就快D Share啦!