掃呢頁CODE去手機

2018年10月26日 星期五

【大台人工奀又刻薄?】39年老功臣 李成昌最有資格講兩隻字__(足本版) __,大台,TVB,

做過大台嘅,都話大台人工奀、刻薄。由藝訓班至今39年,李成昌最有資格批評!但,佢選擇多謝,因為「我喺tvb咁多年,機會好多,公司俾好多機會我」,而且「 ...




做過大台嘅,都話大台人工奀、刻薄。由藝訓班至今39年,李成昌最有資格批評!但,佢選擇多謝,因為「我喺tvb咁多年,機會好多,公司俾好多機會我」,而且「我第三年嘅人工已經係加到百分之一百二十幾,真係好開心,多謝多謝」,更何況「我第一架車,第一層樓,就係做香港八一系列返嚟嘅」。

問到昌哥點解會入行,佢答「興趣」,講完自己都笑。怕人唔信?定係驚人笑佢「興趣唔可以當飯食」?而事實係,佢5年班已經做短劇扮耶穌;中學做義工搞兒童劇班,擔任埋導師;畢業後考唔到香港話劇團,悶住打份銀行工,一放工就去睇話劇。終於等到藝訓班,未分得清舞台劇同劇集、演員同明星,考咗先。就係咁入咗TVB,「晚晚喺公司瞓,啲pa問你陣間得唔得閒呀?得閒就開工啦。捱咗成年幾,俾馮淬帆監制,搵我做《烽火飛花》,秋官做主角。可能嗰套嘢俾珍姐睇中咗我做大陸仔,就入去做《香港八一》,點知一做就做咗5年,咁就爆show喇!令到我康仔行出街呢,好開心好多人識,好多你哋啲傳媒訪問。我第一架車,第一層樓,就係做《香港八一》系列返嚟嘅。」

2012年,李成昌55歲,喺TVB服務咗33年,終於有個「傑出演員獎」,外界視之為好聽啲「安慰獎」,唔好聽「豬肉獎」。不過,昌哥覺得,比起「最佳男主角」、「最佳男配角」等「最佳」獎,更加值得拎。因為「最佳」,講緊得獎者喺某一套劇演得「最佳」,好過晒其他人,但「傑出演員獎」就唔同講法,「由我入行至到我拎獎呢段期間,大家、公司都認為呢個演員係最傑出嘅,一路以嚟都係,所以我拎呢個獎時真係好開心。」

呢個,就係「阿昌精神」。難怪97年TVB要求停薪留職、共共渡時艱,佢OK;11年王維基銀彈攻勢挖角搶人,佢Stay。甚至近年TVB被彈、被睇淡,佢都話:「我相信公司會改嘅,TVB而家其實劇本、拍攝製作係進步咗。我相信公司決策嗰啲呀,一定會諗掂佢。」

昌哥份人,真係好從一而終!對TVB係、對屋企人係、對演藝事業更加係!「廿幾三十年前試過搞過製作公司,我已經感覺到上面可以登台,或者接啲show、event,嗰時未興架!但後尾我發現我去搞唔得,除非我拋開咗演員唔做,所以就搞唔到。又試過有人搵我搞火鍋,我又係發覺,如果我個心一離咗去嗰度呢,咁又唔得架喇,所以一路至到而家都無搞生意。」兩個字:佩服。

採訪:梁子健

攝錄:黃志明、吳斯金


鍾意就快D Share啦!