掃呢頁CODE去手機

2018年10月9日 星期二

搜查線:搜查線:當街示愛爆紅 39歲A0男獨白為何愛上𡃁模 __,𡃁模,

A0大叔「占士邦」當街表白片段在網上瘋傳。(互聯網)「雖然我依家咩都無,我會努力打動你嘅芳心」,一句扣人心弦的獨白,是否能夠取悅心上人?近日網上瘋傳片 ...


A0大叔「占士邦」當街表白片段在網上瘋傳。(互聯網)


「雖然我依家咩都無,我會努力打動你嘅芳心」,一句扣人心弦的獨白,是否能夠取悅心上人?近日網上瘋傳片段,39歲的A0大叔「占士邦」James鼓起勇氣,在鬧市向暗戀多時的𡃁模CoCo(袁晴晴)跪地表白,惜最終「兵敗將亡」,更換來一堆嘲諷與冷笑。James向東網深情剖白,盡訴自己對愛情的看法,愛上CoCo,全因......

James認識CoCo,已有5、6年之久,最初是從Facebook留意到這個令他魂牽夢繞的女神,一直保持朋友兼粉絲的關係,間中會到她工作的地方探班,「心入面係鍾意佢嗰隻,但唔敢同佢講。」喜歡原因,他直言「冇得解」,因為喜歡一個人不需要原因,而CoCo的身材及工作態度都是吸引的地方:「佢除咗學歷之外,才華同天份都幾高,轉數快。」

跪地求愛需要掏出不少勇氣,James不諱言:「心口掛住個勇字,橫死掂死,我係佢其中一個粉絲,咁咪盡地一煲,唔博一博都唔知有冇機會。」他又透露,求愛計劃由構思、策劃、到準備道具,籌備了幾個星期,單單在表白前調節心情,都用了兩個星期,「唔通兜嘢行出去同佢講咩!」

短片瘋傳後,不少網民掘出Coco的拜金黑歷史,但James卻不相信對方是個拜金女:「佢哋都只係網民,我係親眼見過同認識過,咁我又唔係好睇到網民所講嘅反應。」而因為一句「有樓有高潮」而出名的Seasun,在示愛過程中不斷出謀獻策,James坦言她的說話「令我個心哽住哽住,唔開心」,不過相信CoCo有智慧處理,而「聽話」交出鎖匙,是因為「當係交心出去。」他亦相信能養得起CoCo,「為咗鍾意嘅女人,咁我寧願打多幾份工,兼職都可以搵到錢。」

距離表白失敗已經超過1星期,不過James表示心情仍未平復,暫時不會與Coco聯絡,亦不敢去想再次表白,「暫時唔想再令佢唔開心」。他續謂,其實沒有想過表白會成功,希望外人不要再騷擾CoCo,「你愛你嘅女人,都唔想其他人傷害佢。」

電話訪問到最後,記者問有沒有心聲要向CoCo訴說,James坦言沒想過事件會引起如此大的回響,令CoCo遭人話柄:「純粹表達我愛意啫其實」,之後話筒突然一片靜默,未幾他語帶哽咽,表示「要抹一抹眼淚」,原來勇字當頭的他,已悄然落下男兒淚...

曾出書教人追女仔的林作分析,事件反映部分港男追求異性的手法水平低劣,毫無策略,不願意花心機學習。而James的示愛過程,更有4大「死因」:

1.應選擇合適對象

「森林咁大唔係個個女仔都追到,人哋話天下冇追唔到嘅女仔完全係亂嗡 ,佢最大問題係鍾意上一個唔應該既人。」

2.間接地接觸

「佢基本邏輯都唔明,跪低拎住紮花係嚇死人,女仔係喜歡傾得埋又體貼嘅朋友,做到天下最了解佢嘅係你的話,都有一定機會。」

3.必須忽冷忽熱

林作認為,要忽冷忽熱傳對女士的訊息,別以為熱情如火就能夠「炸溶」對方,但明顯James完全唔識冷,只懂過熱,必須軟硬夾攻。

4.要被視為渴望對象

男士必須製造出令女方欣賞的感覺,絕不能夠讓對方認為自己是籮底燈,「即好毒嘅,淨係得你一個,從來冇女仔吼,係絕對唔得。」

林作追女建議亦有4點

1.應該認清自己性格,顯示出魅力,達至「吸女仔」效果。

2.如男士要追求拜金女,不妨以退為進去讓對方放下戒心,令其發現最喜歡的是真愛。

3.「Be careful what you wish for,真係得到嘅時候,最後可能發現心靈另一地方需被滿足。」「有樓有高潮」其實非常膚淺。

4.行為不符邏輯,我行我素的男性人反而會吸引女士喜歡,所謂「男人不壞,女人不愛。」他認為,這與達爾文的進化生物論有關。

最後,林作表示自信是尋找伴侶的第一要訣,撇除外型或事業等條件,男士需由內在發出「掂」的感覺,肯定自己,才可成功溝女。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!