掃呢頁CODE去手機

2018年10月19日 星期五

德甲:【爺爺來了】拜仁突發記招 3巨頭迎雲格 __,發記,周潤發,

德甲班霸拜仁慕尼黑開季成績差勁,盛傳教練尼高高華帥位不穩,前阿仙奴領隊雲格則被視為下任主帥熱門。「雲爺爺」日前宣布明年1月正式復出後,拜仁慕尼黑突然宣 ...




德甲班霸拜仁慕尼黑開季成績差勁,盛傳教練尼高高華帥位不穩,前阿仙奴領隊雲格則被視為下任主帥熱門。「雲爺爺」日前宣布明年1月正式復出後,拜仁慕尼黑突然宣布今日(周五)將會召開突發記者會。德國《圖片報》消息指,今次記者會絕不尋常,尤其拜仁「3大巨頭」會長漢尼斯、主席路明尼加同體育總監沙歷咸美斯都會出席,而對上一次有呢個排場嘅記者會,正正就係上年宣布軒歷基斯回巢執教嘅時候。

《圖片報》指今次記者會將喺香港時間今日下晝6點舉行,先係尼高高華進行賽前問答,之後就輪到「3大巨頭」會見媒體,不過主題暫時不明。有德國媒體分析,今次安排係尼高高華先做賽前記招,所以肯定唔會立即被「炒魷」,至於「3大巨頭」出現肯定係有重大事件宣布,如果單純表示支持尼高高華,佢哋3人早就向傳媒表達過,唔需要開記招咁多餘,所以唔少球迷就估計,今次有機會宣布雲格喺1月上任,呢個方案亦同雲格之前所講嘅說話吻合。

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!