掃呢頁CODE去手機

2018年10月10日 星期三

【童年崩壞】馬份、哈利波特合照驚現「大叔樣」網民:老咗40年! __,

【童年崩壞】馬份、哈利波特合照驚現「大叔樣」 網民:老咗40年!
【童年崩壞】馬份、哈利波特合照驚現「大叔樣」 網民:老咗40年!.fb-comments,.fb-commentsspan,.fb-commentss ...


【童年崩壞】馬份、哈利波特合照驚現「大叔樣」 網民:老咗40年!







自從2011年最後一集《哈利波特》電影《死神的聖物2》上映之後,觀眾已經好少見到一班演員聚首,但係最近「哈利波特」Daniel Radcliffe同佢嘅敵人「跩哥·馬份」Tom Felton終於同場出現了!Daniel Radcliffe正喺紐約劇院參演舞台劇《The Lifespan of A Fact》,Tom Felton就親身去捧場,仲幫手宣傳添!粉絲見到兩位難得合體都非常興奮,不過現年31歲嘅Tom Felton竟然驚現「大叔樣」,嚇親唔少網民!




一班《哈利波特》嘅演員,全球觀眾都睇住佢哋大。

當年睇《哈利波特》嘅一班小朋友粉絲,而家都同班演員一齊變成大人喇!



「哈利波特」Daniel Radcliffe



「跩哥·馬份」Tom Felton



童年嘅「跩哥·馬份」Tom Felton同「哈利波特」Daniel Radcliffe



觀眾由細睇住佢哋大,見證佢哋由細路變少年。



由少年⋯⋯再變大叔!

Daniel Radcliffe現年29歲,Tom Felton都係31歲,點解會劣得咁快?



佢哋7年前個樣,其實都比同齡成熟。



7年後,已經變成咁!鬼仔果然係唔襟老!



Daniel Radcliffe「三張嘢」都未夠,已經劣化都咁樣樣!



簡直係童年崩壞!



「跩哥·馬份」Tom Felton同「奈威」Matthew Lewis今年8月嘅合照。



「奈威」Matthew Lewis個身型䘄仲keep到,不過個樣都頗成熟了!



男人30一支花,但點解佢哋會蒼老得咁快?網民都話:「馬份看起來像是老了40 歲不止,他的穿著已經像年過 50 的老伯伯」、「不,我不認識這樣的馬份和哈利波特」、「證明了歲月無情」,冇比較就冇傷害,都係唔好回望過去了!

膠通消息來源:IG、網絡圖片











有咩膠句分享下?












鍾意就快D Share啦!