網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月23日 星期二

年齡相距40年冇代溝 陳靜邵音音成莫逆之交 __,邵音音,陳靜,

DaDa(右)玩VR時嚇親,要音音姐出手射殺喪屍。
DaDa(右)玩VR時嚇親,要音音姐出手射殺喪屍。現年29歲的陳靜(DaDa),雖然和68歲的邵音音年齡相距近40載,但因經常合作,成為莫逆之交。日前 ...


現年29歲的陳靜(DaDa),雖然和68歲的邵音音年齡相距近40載,但因經常合作,成為莫逆之交。日前二人一同接受《蘋果》訪問兼挑戰玩VR遊戲(虛擬實境),雖然大家都是第一次玩,但果然薑越老越辣,音音姐表現淡定,相反DaDa看到有喪屍畫面,未玩先尖叫,要音音姐出手相救。

撰文:羅婉玲

攝影︰林德雄



邵音音和陳靜近年經常在電影中合作,雖然有年齡距離,卻能成為好友,音音姐說:「我同佢係付出真友誼,雖然年紀唔同,成長時代唔同,但面對電影界困境、開心唔開心同人際關係,私下我哋係真心做朋友,因為我哋好善良,係好人。」



音音姐雖然與DaDa年紀差近40載,但二人相處時沒有代溝。 音音姐雖然與DaDa年紀差近40載,但二人相處時沒有代溝。

守護文化遺產

與後輩相處沒有代溝,音音姐笑言是她的生命力:「係緣份,唔係冇人搵你拍,我咁嘅年紀一定唔係做主角,佢先至啱觀眾睇,哈哈我又頴撈。」DaDa自模特兒轉型做演員,她說:「我好感恩,好多人問我尺度係咪改變,其實我冇,冇話自己喺乜位置,拍戲我首選港產片,不論大小製作,香港嘅文化遺產係要守護。」音音姐聽後讚賞DaDa,又指她有支持香港電影的心,是很重要的事,而且要真心支持香港電影,因為她們拍的戲是給香港人睇。



最近DaDa和音音姐於電影《八步半喜怒哀樂》中首個單元故事《喜:喜宴》再合作,二人不約而同表示:「哈哈哈!好多次,起碼五、六部。」講到默契,DaDa說:「絕對有,每次佢都係做人哋阿媽,我好想有機會佢做我阿媽,而每次音音姐演嘅阿媽角色都好唔同,佢好百變。」



玩VR不停尖叫

在新片中,音音姐飾演張繼聰母親角色,又是DaDa的哎吔奶奶,音音姐抵死地說:「我就係佢夢中嘅奶奶,如果有一日佢結婚,一定好鍾意我呢個奶奶。」DaDa也興奮說︰「佢日日新鮮,我一定唔會悶,仲一齊打牌,又可以講人是非。」說罷二人雙視而笑。



二人除了支持港產片,訪問當日亦特意支持本地創作的VR遊戲。首次玩VR的DaDa和音音姐,穿上VR裝備時既期待又緊張,當二人看到自己進入遊戲時,音音姐好淡定站在原地,相反後生女DaDa,不時叫嚷着。原來DaDa很細膽,多年來只拍過一部恐怖片,所以當她看到VR遊戲中的一群如喪屍的敵人出現時,已不停尖叫。其後DaDa不敵被喪屍包圍,大叫:「音音姐救我呀!」音音姐二話不說用武器射殺喪屍幫她解圍。

化妝︰Pinko.C(DaDa)

髮型︰Jack Hung(DaDa)

場地提供︰SANDBOX VR




鍾意就快D Share啦!