掃呢頁CODE去手機

2018年10月28日 星期日

【父擁50萬呎廠房又如何】曾為情瘦到92磅 王卓淇未嬲完坤哥劈腿:你跪我呀(足本版) __,坤哥,王卓淇,吳業坤,

喺女人嘅感情世界,愛與恨真係好難分得清㗎!兩年前有指龔嘉欣介入吳業坤同王卓淇之間,王卓淇狠飛佢,之後同有米賽車手又離又合。自己有着落,唔代表原諒坤哥喎 ...




喺女人嘅感情世界,愛與恨真係好難分得清㗎!兩年前有指龔嘉欣介入吳業坤同王卓淇之間,王卓淇狠飛佢,之後同有米賽車手又離又合。

自己有着落,唔代表原諒坤哥喎,王卓淇喺電視城撞到坤哥都有偈傾,有日佢哋好似拍拖嗰陣咁,拍片玩吓,王卓淇在片中話:「你跪我呀!」

有幾多分講笑,幾多分認真,只有佢自己先知喇!

當年講到小三,王卓淇慘慘豬話:「明明知別人有女友都黐埋去,反對、好反對,

感情上如果遇到呢種女人好痛苦。」

雖然佢後來解釋只係講對感情嘅睇法,唔係批評龔嘉欣,又大讚坤哥可愛又勤力補鑊。口裡說不,身體很誠實,當時佢為情消瘦到得92磅。

佢之後就飛咗坤哥,喺屋企人介紹之下,更俾內地有米賽車手私有化。不過話晒冇幾耐之前,佢先前冧爆話俾坤哥感動到了,又點會咁快忘情吖,於是就同賽車手男友又分又合。

其實有冇男友,佢都真係唔使憂,爸爸做護膚品生意,喺東莞擁有五十萬呎廠房,喺奧海城同廣州白雲區都買咗樓俾佢。

上個月佢仲去咗荷蘭、德國同法國旅行,喺法國狂掃名牌,買到行李超重。

有米又靚女,其實係坤哥走寶就真。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!