掃呢頁CODE去手機

2018年10月2日 星期二

【腸胃炎入廠】袁偉豪缺席大陸國慶活動 51秒短片再三向主辦道歉 __,中國,大陸,袁偉豪,

袁偉豪急性腸胃炎留醫,佢回覆傳媒時話女友陪伴在側,今晚有機會出得院。
今日星期一,無啦啦多咗國慶假期,好多人都安排咗活動玩下休息下,藝人們就趁呢個機會工作搵銀。不過袁偉豪就唔好彩喇,早兩日佢喺ig先貼咗段滑水片段,龍精虎 ...


今日星期一,無啦啦多咗國慶假期,好多人都安排咗活動玩下休息下,藝人們就趁呢個機會工作搵銀。



不過袁偉豪就唔好彩喇,早兩日佢喺ig先貼咗段滑水片段,龍精虎猛咁話要好好建立生活,但到咗今日中午,佢率先喺微博更新微博,同大陸網民say sorry,話因為急性腸胃炎而留醫,唔可以去到大陸一個廣場出席活動。



為咗向大陸網民展示誠意,袁偉豪就算氣若游絲,都拍咗一段51秒嘅片親口道歉,佢仲提咗三次廣場名,feel到佢嗰種無奈同可惜。好多人都留言祝佢早日康復,亦都有人同袁偉豪一樣,抽到活動入場卷原本滿心歡喜,不過見到佢病咗,同佢一樣咁sad喎。袁偉豪回覆傳媒時表示:「寶兒有陪伴我,我一向腸胃都比較一般,睇睇夜晚可唔可以出院有心。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



袁偉豪急性腸胃炎留醫,佢回覆傳媒時話女友陪伴在側,今晚有機會出得院。 今日就瞓喺病床拍片,為失場道歉,仲剖白內心其實係好想返大陸同fans玩遊戲。(微博截圖) 今日就瞓喺病床拍片,為失場道歉,仲剖白內心其實係好想返大陸同fans玩遊戲。(微博截圖)
佢前日先龍精虎猛咁去滑水,可能係「攝」親病咗。(ig圖片)

佢前日先龍精虎猛咁去滑水,可能係「攝」親病咗。(ig圖片)

鍾意就快D Share啦!