掃呢頁CODE去手機

2018年10月22日 星期一

梁漢文:呆等5個鐘!梁漢文機場接邊個咁大支嘢? __,梁漢文,

講到少女懷春咁!歌手梁漢文最近頻頻北上演出搵真銀,不過佢日前飛去廣洲時就發生咗啲小插曲,搞到佢要喺機場呆等幾粒鐘!佢喺社交網甫出一張喺機場嘅自拍照,話 ...


講到少女懷春咁!


歌手梁漢文最近頻頻北上演出搵真銀,不過佢日前飛去廣洲時就發生咗啲小插曲,搞到佢要喺機場呆等幾粒鐘!佢喺社交網甫出一張喺機場嘅自拍照,話自己人已到埗,但係行李竟然無上到機,佢留言:「我今朝坐第一班機由北京飛廣州,準備今晚喺肇慶嘅演出,我人就到咗廣州,可惜我個行李無上機……點搞」相中見佢苦瓜乾咁嘅樣,睇嚟真係好無奈。

咁都未算最灰,事關佢要喺機場「接喼機」,而接喼同接人唔同,唔可以同對方聯絡,又唔知確實時間,所以佢亦只可以「癡癡的等」。不過皇天不負有心人,佢前後夾埋等咗5個鐘,都「終於可等到一生中最愛」,令佢好興奮咁表示:「我大佬出嚟喇,依家仲要飛兩個幾鐘車先到肇慶,趕呀趕呀……」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!