掃呢頁CODE去手機

2018年10月27日 星期六

6000美金一張演唱會VIP飛已婚男歌手提供「特別服務」? __,

6000美金一張演唱會VIP飛 已婚男歌手提供「特別服務」?
6000美金一張演唱會VIP飛 已婚男歌手提供「特別服務」?.fb-comments,.fb-commentsspan,.fb-commentsspa ...


6000美金一張演唱會VIP飛 已婚男歌手提供「特別服務」?







孫耀威(Eric)今年11月即將舉辦演唱會,售價為$230-$630不等,不過近日就疑似有騙徒假扮Eric,賣演唱會貴賓飛,索價6000美金!




騙徒開價6,000美金賣演唱會門票  孫耀威:「一定有特別服務!」

孫耀威即將舉行個人演唱會,最貴嘅飛都只係港幣630元。



Eric近日喺IG發文,指有人用假IG帳戶假扮佢,公然賣假飛,索價6,000美金,仲話除咗演唱會門票之外,更有免費度假旅遊同酒店預訂。

Eric就話,USD6,000一張飛仲包酒店,一定有「特別服務」喎!

演唱會



騙徒仲好趕時間咁,係咁問幾時會畀錢。

Eric更加嬲爆指出騙徒連個姓都打錯,孫嘅英名係SUEN,而非SEUN。真係一個唔留神,隨時有人會信!



Eric之後都話唔相信自己演唱會門票可以賣成6,000美金,仲話應該唔會有人咁蠢,更表示會考慮「放蛇」。





騙徒開假專頁專呃基仔粉絲錢

歌手古巨基(基仔)喺網上發文指有人開咗個Facebook 用戶冒充佢:「今天收到朋友查問我是不是開了另一個FB account,發來的照片讓我笑了~我沒有讀過香港大學和香港中文大學,這個fb帳戶絕對不是我開的!查看該帳戶內容全都是把我的page轉發過去。嗯,特此想溫馨提示一下各位,以辨真偽。」有唔少網民都話中招!



過咗無幾耐,基仔又出Post,上載咗一張歌迷畀佢嘅截圖:「警告!!收到歌迷提供的cap圖,冒充我開Facebook account 的騙徒還以私信與我粉絲提出要求,叫我粉絲「代收包裹」,問我粉絲住址、姓名、電話號碼⋯⋯等。務請各位小心,以免被騙徒利用!!」



騙徒仲用中英文版本叫粉絲幫忙添!

不過眉精眼企嘅基仔同埋粉絲就緊係唔多信啦,一於齊齊舉報騙徒!



膠通消息來源:東方新地


















鍾意就快D Share啦!