掃呢頁CODE去手機

2018年10月18日 星期四

7磅「咖啡仔」出世 Coffee用力唧奶想囝囝飲多啲 __,林芊妤,Coffee,

Coffee兒子出世重7磅,算是十分大隻。互聯網圖片
Coffee兒子出世重7磅,算是十分大隻。互聯網圖片林芊妤(Coffee)前日一索得男,兒子「咖啡仔」出世重7磅,Coffee昨日接受《蘋果》訪問時說 ...


林芊妤(Coffee)前日一索得男,兒子「咖啡仔」出世重7磅,Coffee昨日接受《蘋果》訪問時說:「BB已經足月,因為有少少出血,所以唔等順產改為開刀。」初為人母的她,自言第一次餵母乳不習慣,但好快就上手,又指自己好狠好大力撳胸,希望BB飲多些奶。



Coffee透露老公有入產房剪臍帶。互聯網圖片 Coffee透露老公有入產房剪臍帶。互聯網圖片

Coffee又說:「老公有剪臍帶,剪完仲話硬硬哋,不過我因為有啲緊張,生嗰時醫生畀咗啲瞓覺藥我,醒番BB已經出咗世。」問到覺得兒子比較似自己還是老公?Coffee笑指咖啡仔只有耳仔似她,其他部份就似老公,而且手長腳長,以37周多出世,算是十分大隻。

採訪:小米




鍾意就快D Share啦!