網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月19日 星期五

【婦女病纏繞半年】去年9月誕女 何嘉莉宣佈懷孕四個月:諗過要唔要 __,何嘉莉,

(左)攝影:林賓尼、ig圖片
現年38歲嘅何嘉莉,與甜品店太子爺黃逸璋(King)前夫育有一子,2015年閃嫁飛機師GeraldSze,去年9月再誕下一女。最近何嘉莉喺IG再宣佈有 ...


現年38歲嘅何嘉莉,與甜品店太子爺黃逸璋(King)前夫育有一子,2015年閃嫁飛機師Gerald Sze,去年9月再誕下一女。最近何嘉莉喺IG再宣佈有喜,懷孕四個月。



今晚何嘉莉現身中環一酒店出席化妝品牌活動,身穿白色裙,足踏矮踭鞋現身,尚未見肚。接受傳媒訪問時,佢好開心咁接受傳媒道賀,問到今次陀B可是計劃之內?佢話:「絕對唔係,一個意外,唔係預期中嘅事,本身諗住一仔一女,兩個都幾好,加上同阿女時間好近,佢九月先啱啱一歲,諗住放多啲時間喺阿女度,點知有咁surprise事發生。」



何嘉莉續道:「上半年有啲婦女病,纏繞咗好耐,機能亂晒,所以真係冇諗過(懷孕)。」她稱之前陀女時,努力了兩年,用盡不同方法始得女,本來都諗住好難再懷孕:「依家三年抱兩件嘅事發生喺自己身上,同老公諗咗好耐,要唔要,點處理,但係諗下貓貓狗狗都唔會唔要何況自己骨肉,更加冇可能殺死佢。」



雖然何嘉莉同老公都決定要個BB,但家人起初不大贊成:「因為怕我太攰,啱啱有兩個小朋友,身體啱啱先復完,又有另一個,加上怕財政上負擔,但點都好,最後都係接受嘅,覺得船到橋頭自然直,依家懷孕4個月。」



知道BB係仔定女未?何嘉莉表示有照過,但係BB遮下遮下,所以未確定性別:「希望呢一胎係女啦,雖然以前我係鍾意仔,但係依家有咗嗰女,覺得個女又嗲又安定啲,加上老公鍾意女,嗰女『冧』到嗰老竇。」



咁哥哥知道自己即將多一個弟弟或者妹妹,又點反應呢?「其實哥哥(大仔)已知道媽咪又有咗,佢冇乜反應,但佢想要細佬,不過唔係你想要就要,想要細佬就有細佬,同埋就算呢一胎同大仔咁啱玩,有年齡距離。」



(左)攝影:林賓尼、ig圖片 何嘉莉宣佈懷孕四個月 何嘉莉宣佈懷孕四個月
何嘉莉雖然有咗BB,但一啲孕味都冇

何嘉莉雖然有咗BB,但一啲孕味都冇
何嘉莉上月先同囡囡慶祝一歲生日(ig圖片)

何嘉莉上月先同囡囡慶祝一歲生日(ig圖片)

鍾意就快D Share啦!