掃呢頁CODE去手機

2018年10月8日 星期一

吳卓林:頭貼頭放閃!卓林Andi疑半裸自拍任人睇 __,吳卓林,吳綺莉,

情到濃時嘅嘢……藝人吳綺莉女兒吳卓林嘅女友Andi近月開始瘋狂玩社交網,二人頻頻放閃,身在加拿大嘅二人雖然自爆冇錢又冇地方住,不過佢哋最近開埋公司,又 ...


情到濃時嘅嘢……


藝人吳綺莉女兒吳卓林嘅女友Andi近月開始瘋狂玩社交網,二人頻頻放閃,身在加拿大嘅二人雖然自爆冇錢又冇地方住,不過佢哋最近開埋公司,又親身上陣影Demo product相,似乎都已經有一定收入維生,今日Andi仲upload咗幾張佢哋出街玩嘅合照添。

早前佢哋忽然晒疑似半裸嘅自拍照,二人攬頭攬頸Chok到爆,今次佢哋就着番衫出街街,染晒少藍色「情侶頭」,加埋一身情侶裝,而卓林仲好冧豬咁挨實Andi嚟個頭貼頭,真係閃到爆!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!