掃呢頁CODE去手機

2018年10月19日 星期五

鍾欣潼:為生B放棄事業?阿嬌爆料係老公要求… __,鍾欣潼,阿嬌,

阿嬌真係心直口快……最近藝人鍾欣潼(阿嬌)孖老公賴弘國(Michael)參加大陸真人騷《爸媽學前班》,講到明係學做父母,加上二人婚後恩愛到爆,好多網友 ...


阿嬌真係心直口快……


最近藝人鍾欣潼(阿嬌)孖老公賴弘國(Michael)參加大陸真人騷《爸媽學前班》,講到明係學做父母,加上二人婚後恩愛到爆,好多網友都狂催二人快啲生B!咁……如果阿嬌真係要生小朋友,仲要放棄事業,大家又點睇?

二人喺最新一集《爸媽》入面,賴弘國就勁讚阿嬌「有我看過亞洲五官是數一數二精緻的」,又誇獎老婆眼神清澈乾淨、勇敢、夠成熟等,讚到天上有地下無,不過呢啲都唔係重點。讚完老婆,賴弘國話題一轉,就提到生小朋友之後嘅生活,佢哋二人因為工作忙碌,雙方要有一人作出「讓步」,賴弘國謂:「我們倆的事業都很忙,誰應該放棄事業,或者誰應該放棄事業處理這個事情,這是我們之間比較大的問題……」聽到托晒頭嘅阿嬌就當眾衝口而出:「即係佢依家嗌我唔好做嘢……」嚇到賴弘國耍手擰頭,仲急急問埋專家意見,睇嚟二人對生B呢個話題都未有共識啵……


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!