掃呢頁CODE去手機

2018年10月29日 星期一

【黃家四姊妹嫁剩一個】 澳洲預演婚禮同機返港 心穎BB撇甩馬明分開走 __,心穎BB,馬國明,黃心穎,

馬明四圍望咁做咩呢?原來俾心穎BB撇甩咗,要一個人孤伶伶走去撘車返歸。上個星期,黃心穎嘅三家姐黃心慧喺澳洲結婚,心穎BB就梗係一早飛咗去做姊妹,陪家姐 ...




馬明四圍望咁做咩呢? 原來俾心穎BB撇甩咗,要一個人孤伶伶走去撘車返歸。

上個星期,黃心穎嘅三家姐黃心慧喺澳洲結婚,心穎BB就梗係一早飛咗去做姊妹,陪家姐出嫁。黃家有喜事,又點少得就快係「自己人」嘅馬明吖?呢位準妹夫一早就已經同公司攞咗三日假咁多,速去速回!一去到當地,兩個就即刻俾網民捕獲,馬明仲好gentlemen 咁幫心穎BB拎手袋。之後心穎仲喺ig 公開同馬明,加埋家姐、姐夫,四個攬埋一舊嘅合照,不知幾sweet!

明明之前一晩仲好大方,但返到香港又玩避忌喎!落機嗰晚,馬明單拖推住個喼又孭住個旅行袋出閘。咦?似乎唔係咁識路喎!見佢企埋一邊,㩒咗好耐電話,終於搵到個的士站。另一邊廂,心㯋BB就孖住大家姐黃心美喺另一邊閘口出黎,全程仲有助手傍住幫佢推行李。見心穎BB愈行愈快,好趕時間咁喎!之後兩姊妹齊齊上咗架私家車走人。

計下數,黃家四姊妹,嫁下一個又一個,而家就剩返心穎BB未嫁人,睇黎馬明要快手啲行動喇!

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!