網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月21日 星期日

陳嘉寶:佗住BB去旅行!陳嘉寶難得唔遮掩個肚勁平 __,陳嘉寶,

葡萄死人喇!藝人陳嘉寶(Anjaylia)懷孕超過7個月,最近趁住BB尚未出世又唔算腹大便便,所以佢把握機會放鬆一下,仲先後去到英國、荷蘭及德國等地旅 ...


葡萄死人喇!


藝人陳嘉寶(Anjaylia)懷孕超過7個月,最近趁住BB尚未出世又唔算腹大便便,所以佢把握機會放鬆一下,仲先後去到英國、荷蘭及德國等地旅遊!佢連日喺社交網站放出不少靚相,見佢去咗巿集、睇荷蘭風車以及柏林嘅塗鴉。着上鬆身衫及大衣遮肚嘅佢,一啲都唔似有BB,而且塊面勁V及四肢纖幼,完全零孕味,認真得天獨厚!

而其中一張相見佢着黑色衫坐喺度歎乳酪,難得冇遮肚,不過就算露出全身但個肚仲係好平坦,網民都留言:「你的肚子呢?」又叮囑叫佢萬事小心呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!