掃呢頁CODE去手機

2018年10月30日 星期二

【爆相爆片】野豬一齊BBQ 半粒鐘掃4枱食物 __,爆相爆片,

巿民在香港仔水塘燒烤時,有隻肥大野豬走近覓食。(讀者鄭小姐提供)
俗語有云:上得山多終遇虎,但今時唔同往日,而家即使好日唔上山,睇怕隨時都會遇到野豬。好似啱啱過咗嘅星期日下晝咁,有市民就喺香港仔上山燒烤嘅時候,遇到野 ...


俗語有云:上得山多終遇虎,但今時唔同往日,而家即使好日唔上山,睇怕隨時都會遇到野豬。好似啱啱過咗嘅星期日下晝咁,有市民就喺香港仔上山燒烤嘅時候,遇到野豬走埋嚟搵食,真係「巧京京」,似乎野豬嘅數目真係多得好緊要。



鄭小姐嗰日喺香港仔水塘燒烤,當時有4枱人用緊燒烤爐燒緊嘢食,都好多人好熱鬧。不過就喺佢哋燒到㷫烚烚嘅時候,突然有一隻大野豬走埋嚟摷嘢食。鄭小姐話隻野豬超級大隻,「佢完全唔驚人,仲好淡定咁慢慢走埋嚟,應該食慣咗。」鄭小姐同朋友見到咁,梗係行遠少少先啦。



隻大野豬走埋嚟之後,就識得直接走埋去張凳度,先食凳上面啲食物,之後佢就老實唔客氣,直情擒上張凳上面摷枱面嘅食物,仲咬住張枱布扯落地。有嚿莎莉蛋糕就係咁跌咗落地,點知隻大野豬就一口將件蛋糕食埋,認真大件夾抵食。當隻大野豬掃晒呢邊啲食物之後,仍然未夠喉,於是走去隔籬枱繼續食。



鄭小姐話隻大野豬喺現場食咗起碼半粒鐘,「掃晒4枱食物,每枱佢都慢慢食,好似莎莉蛋糕、牛扒、番薯,仲有隔籬枱外傭姐姐啲糯米飯,統統都俾佢掃晒。總之留得低喺枱面、凳上啲(食物)都掃晒,佢見垃圾膠袋有元貝殼,都扯開膠袋睇吓有冇嘢食!」現場各人睇到眼都凸,但就冇人敢去趕走隻大野豬。鄭小姐話好多人喺度同隻大野豬影相,有個爸爸仲抱住個5、6歲嘅小朋友同隻大野豬影相,另外有外傭姐姐仲想掹隻大野豬條尾,大家似乎都唔算好驚。不過,鄭小姐話自己就好驚嘞,始終野豬有攻擊性,仲污糟可能帶有細菌。鄭小姐又話以前都有喺香港仔水塘燒烤,亦知道香港仔有野豬出沒,但從未試過好似今次咁,咁近見到隻咁大隻嘅野豬喎。




鍾意就快D Share啦!