網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月9日 星期二

《延禧攻略》:被指偷嘢!《延禧》瓔珞家姐嬲爆怒掉發票 __,《延禧》,延禧攻略,

「魏瓔珞」家姐「魏瓔寧」鄧莎真係好嬲,嬲到佢將發票掉落店舖經理臉上!喺大陸劇集《延禧攻略》飾演「魏瓔珞」吳謹言家姐嘅「魏瓔寧」鄧莎,喺微博嬲爆發文話去 ...


「魏瓔珞」家姐「魏瓔寧」鄧莎真係好嬲,嬲到佢將發票掉落店舖經理臉上!


喺大陸劇集《延禧攻略》飾演「魏瓔珞」吳謹言家姐嘅「魏瓔寧」鄧莎,喺微博嬲爆發文話去Shopping時竟然畀店員當賊,怒斥「這家是黑店」!

佢話當時買咗3件總共三百幾蚊人民幣嘅衫,但離開時警鐘突然響起,原來佢拎埋幾件打算唔買嘅衫,但唔記得放低,所以最後搵經理處理!佢一心以為「想着忘了一會兒說不好意思還給他好了」,結果女經理嚟到就話佢偷嘢,要佢畀埋錢先走得,最後要報警,「讓我去結賬那就衣服199元,真的很可笑,我說的她說沒法兒讓她相信,就認為我偷他家衣服,我說那就報警她就去報警了」,不過因為佢要去接囝囝放學,等唔到警察到場,激到佢將發票掉落對方臉上:「直接把買的幾件衣服扔給他們,小票甩臉上。 。本是我的失誤不好意思,可碰見這種齷齪的經理和保安 別說199,19元都不會給你!」

佢仲公開該店名及照片,唔少網民都留言,有人話「真的是你啊,我聽聲音好像是你,你不應該走的,後來那個店員說了很對不好聽的話」,而鄧莎就回應「沒事! !以後再也不去了!」不過有人就質疑佢「所有,為啥會掛在手上?如果警報沒響會怎麼樣。」鄧莎似乎怒氣未消咁話「我會送回去 衣架還在我手上呢 不會佔任何人便宜! !別瞎琢磨了!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!