掃呢頁CODE去手機

2018年10月21日 星期日

【入院兩日體形暴瘦】前無綫藝人岳華加國病逝 妻女陪伴在側 __,岳華,無綫,

近年長居加國的無綫前藝人岳華,香港時間昨晚在加拿大病逝,享年76歲。太太恬妮姐及女兒Faye陪伴在側。《蘋果》致電岳華生前好友張之珏,他稱妹妹張寶之今 ...


近年長居加國的無綫前藝人岳華,香港時間昨晚在加拿大病逝,享年76歲。太太恬妮姐及女兒Faye陪伴在側。



《蘋果》致電岳華生前好友張之珏,他稱妹妹張寶之今朝早收到恬妞短訊:「恬妮send短訊比我妹妹張寶之,話岳華走咗。岳華同我妹妹好熟,我同佢哋個女都好熟,聽到消息好難過。本來舊年我舞台劇曾經想搵岳華做...我好難過。」



張之珏又說:「同華哥總算有一份緣,我本來去咗機場,喺鄉下地方機場冇wifi,我一直搞呢搞路,終於收到呢個訊息,我依家唔會有幾個鐘唔知發生乜事,我依家喺機場返緊香港,心裏面諗起華哥同我哋共聚美好時光。」



岳華生前另一好友邵音音則歎道:「佢病咗好多年,冇乜嘢,老人嘛。總有這麼一天。佢一直為許多老人院唱歌探訪,給予很多溫暖、親情予獨居者。」問到華哥是否老人病?邵音音短訊回覆:「不是老人病。是人到老終會有結束的一天。但他一直關心及服務華人社區,偉大而有意義。」



大姐明林建明原來昨晚香港時間十時亦收到消息,稱岳華離世,她接受本報電話訪問稱:「我朋友圈有加拿大朋友,佢話岳華喺加拿大入咗醫院兩日,佢太太唔想有人打擾,唔想有任何人探岳華。個朋友今年8月見到岳華好瘦,相信係癌症關係。不過我未同岳華合作過,我讀訓練班時,佢已經係高高在上0架喇!」



岳華於1965年從影,屬前邵氏演員之一,66年憑《大醉俠》一角走紅,武俠形象深入民心。至90代,岳華與家人移民溫哥華,至07年再回歸無綫拍劇,香港和加拿大兩邊飛。




鍾意就快D Share啦!