網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月17日 星期三

趣聞:【有片】隊友爭食即場開拖 衰過尼馬卡雲尼 __,尼馬,

落得球場個個都想立功,隊友爭食亦唔係咩新鮮事,高級到好似尼馬同卡雲尼一樣會爭射12碼,不過早前一場哥倫比亞頂級聯賽,就發生一幕極樣衰嘅爭食開拖事件,最 ...




落得球場個個都想立功,隊友爭食亦唔係咩新鮮事,高級到好似尼馬同卡雲尼一樣會爭射12碼,不過早前一場哥倫比亞頂級聯賽,就發生一幕極樣衰嘅爭食開拖事件,最終有球員因為「打自己人」被逐,球迷都睇到O晒咀!

呢場波係由國民體育會主場迎戰卡利,兩隊踢咗大半場互無紀錄,到比賽尾聲國民體育會喺危險地帶得到一個罰球,陣中老大哥盧古美就拎住個波準備主踢,不過首席射手摩蘭奴亦想處理,2人好似細路仔爭玩具咁搶波,搞到個波碌走埋。

延伸閱讀:【鬼打鬼經典!保耶戴亞打到七彩】

https://bit.ly/2NJgaL2 

當摩蘭奴執番個波走去怒啤盧古美之際,盧古美就用「愛心頭槌」撼落對方,結果就被球證出示紅牌趕走。據報摩蘭奴喺完場後離場嗰陣嬲到直衝更衣室,似係想再搵盧古美「尋仇」,要一班隊友捉住叫佢冷靜。國民體育會事後發聲明話唔會容忍暴力行為,並向球迷道歉,但未知有冇作出進一步處分。

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!