掃呢頁CODE去手機

2018年10月2日 星期二

張文慈:自爆迎接新成員!張文慈:家人負責請陪月 __,張文慈,

張文慈生日仲突然話有BB?剛於9月30日度過生日的張文慈(Pinky),繼獲鄧萃雯等為她於主題樂園慶生外,正日下午她則與家人及教會好姊妹等齊齊燒烤再慶 ...


張文慈生日仲突然話有BB?


剛於9月30日度過生日的張文慈(Pinky),繼獲鄧萃雯等為她於主題樂園慶生外,正日下午她則與家人及教會好姊妹等齊齊燒烤再慶祝。談到這個生日,她感恩表示:「好圓滿,集齊晒家人、朋友及粉絲嘅祝福,依家人大咗,我要求嘅嘢好簡單,唔需要大鑼大鼓華麗咁慶祝,但求身邊有三五知己已足夠。」

由於弟婦將於月中臨盆,Pinky近日忙拍劇之餘,更幫手為新成員加入做準備:「因為仲拍緊劇集《解決師》嘅關係,所以可以幫手嘅嘢都有限,都係家人負責買嘢、請陪月,而我出唔到力就出吓錢囉,不過都係開心嘅。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!