網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月24日 星期三

張名雅驚喜之旅影水着 __,張名雅,

肥肚不肥人,懷孕8個月的張名雅手腳依然纖幼。
張名雅驚喜之旅影水着前港姐張名雅育有一子Mario,早前宣布懷上第二胎,孕期已進入第32周。腹大便便的她日前偕丈夫到芭堤雅旅行,並拍下大肚泳裝照,手腳 ...


張名雅驚喜之旅影水着

前港姐張名雅育有一子Mario,早前宣布懷上第二胎,孕期已進入第32周。腹大便便的她日前偕丈夫到芭堤雅旅行,並拍下大肚泳裝照,手腳依然纖幼。她在社交網分享照片,宣布腹中的細仔取名Milo:「仲有幾日就8個月,今次冇帶埋Mario一齊飛,如果大肚仲帶埋佢一齊,都幾吃力!」

她受訪時說:「預產期約12月中,所以我12月頭生日應該唔會特別慶祝喇!呢個係Surprise trip(驚喜之旅), 我都係出發前先知道,請假都請唔切。其實依家都有照常開工,只係拍唔到劇啫,旅行返港後我都參與無綫新劇《是咁的,法官閣下》宣傳。」






鍾意就快D Share啦!