掃呢頁CODE去手機

2018年10月25日 星期四

【火龍果通便】紅肉白肉邊種好啲?營養師話防癌要食呢款! __,癌,

【火龍果通便】紅肉白肉邊種好啲?營養師話防癌要食呢款!(足本版):http://bit.ly/2PSn42u火龍果是常見的水果,近年不少營養師也指它有 ...


【火龍果通便】紅肉白肉邊種好啲?營養師話防癌要食呢款!(足本版): http://bit.ly/2PSn42u

火龍果是常見的水果,近年不少營養師也指它有通便功效,加上價錢不貴,很受大眾歡迎。香港的火龍果主要是來自越南和馬來西亞,越南火龍果外形偏尖身,火龍果味突出,而且肉質較滑,味道較甜,質素相對較穩定。馬來西亞火龍果則偏圓身,肉質較軟身,甜度正常,但不耐放。

不過一般人買火龍果,不太重視產地,反而會留意是紅肉或白肉,因為紅肉火龍果普遍較甜。欄之選負責人志浩表示紅肉的確較甜,火龍果味較重;白肉味道清甜,火龍果味較淡,所以紅肉更受大家喜愛。

家營營養師Lillian亦指出,紅肉火龍果比白肉火龍果多了一些花青素和甜菜紅素,都是很強的抗氧化物質,可以幫忙對抗外來的自由基,有預防衰老的作用,另一方面能增加肌膚的彈性和降低血壓,甜菜紅素更能抑壓癌細胞生長,也能幫助減低患癌症的風險。

不過,如果想解決便秘問題,白肉果肉中的種子較粗,纖維比紅肉的相對較高,更能通便。

志浩亦澄清,不少人誤會紅肉火龍果價錢相對較高,「以前來說,紅肉火龍果是較白肉貴,曾經試過紅肉火龍果需要$60兩個,白肉火龍果就維持$40兩個的水平。」近年紅肉火龍果的收成愈來愈多,價格也作出調整,現在經已和白肉火龍果的價錢相若。

欄之選

地址:油麻地果欄石龍街1號

電話:9095 5479

採訪:黎芷縈

攝影:鄧廣基、葉天榮、陳永威

相關文章:

【紅肉火龍果防癌|屙紅色便便唔使驚 幕後黑手就係佢】:

http://bit.ly/2C0Uh7Q

【火龍果點去皮|成手紅汁? 食紅肉火龍果要咁樣搣】:

http://bit.ly/2uQJGY1

【呢兩個火龍果有乜分別?貼士喺果肉顏色】:

http://bit.ly/2PpoLEx

【改善便秘|食青蕉減肥易便秘?五大通便食物有呢啲】:

https://goo.gl/vCzkuV




來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!