掃呢頁CODE去手機

2018年10月16日 星期二

何遠東:尖酸刻薄!何遠東喪鬧前輩勁乞人憎 __,何遠東,

多咗人識就囂張?無綫藝人何遠東近日於新劇《殺手》內與前輩鄭子誠、馬海倫及羅蘭等大演對手戲,可謂過足戲癮!他說:「我上次同鄭子誠合作係《舌劍上的公堂》, ...


多咗人識就囂張?


無綫藝人何遠東近日於新劇《殺手》內與前輩鄭子誠、馬海倫及羅蘭等大演對手戲,可謂過足戲癮!他說:「我上次同鄭子誠合作係《舌劍上的公堂》,佢做我『老公』,講番成件事都覺得好有趣,至於馬海倫就經常演我媽咪,我私底下都叫佢阿媽喇。今次我演大反派,可以盡情咁鬧幾位前輩,連我自己cut機後都覺得太尖酸刻薄,其實同我真人差好遠㗎!」

而今次角色造型相當講究﹕「啲戲服重點係浮誇同好靚,仲有啲係名牌,可以話我從影以來未試過有咁高質數嘅戲服,而且基本上每場戲都唔同衫,我真係覺得有啲浪費囉!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!