掃呢頁CODE去手機

2018年10月24日 星期三

黃翊:【爆黃太昏迷】黃翊開騷舊愛黃寶欣踩場 __,黃寶欣,

可想而知佢呢段時間撐得幾辛苦!歌手黃翊在九展舉行首個演唱會,獲同期90年代歌手朋友到場支持,包括黎瑞恩、經理人鄭瑞芬、文佩玲、鄭敬基、邵仲衡、黎明詩等 ...


可想而知佢呢段時間撐得幾辛苦!


歌手黃翊在九展舉行首個演唱會,獲同期90年代歌手朋友到場支持,包括黎瑞恩、經理人鄭瑞芬、文佩玲、鄭敬基、邵仲衡、黎明詩等人。一開始他以快歌《Kiss》打頭陣,與女舞蹈員又跳又唱,之後雀躍跟大家打招呼:「等咗呢刻超過30年!由86年參加新秀到依家,真係好開心、感動,企喺呢個台上……」此時他即感觸到眼濕濕,繼續謂:「真係奇六迹!冇唱歌成25年,自己好懷念唱歌嘅日子,畀10秒我感受下呢30年久違嘅掌聲!」大家即歡呼尖叫,令他十分感動,然後唱出《一世濃情》、《痴心不變》等歌。之後有個女歌迷上前獻花,他叫對方上台,之後更又拖又攬對方,並向她唱情歌《喜歡愛你》。之後他扮節目《我是歌手》唱歌,如扮G.E.M.(鄧紫棋)飆高音唱《龍捲風》。

舊愛黃寶欣合唱

期後他唱《酒杯敲鋼琴》,舊愛黃寶欣上台一起合唱,唱完後黃寶欣表示:「你終於開屬於自己嘅演唱會,好戥你開心,我好多嘢想講,但又驚觸動到。」隨即聲震震表示:「好感觸,最近我哋出番嚟,好多人都有講番陳年舊事,講我哋嘅關係,總之黃翊有咩要我撐,我一定撐!」兩人即有點眼濕濕,隨即黃寶欣大爆:「其實大家唔知,黃太近日身體唔好,其實兩個星期前佢喺深切治療部昏迷咗9日,我哋好擔心,但黃翊一直撐住咁健身、練舞,識咗佢廿幾年,佢嘅努力我好佩服、感動!但好彩嘅係,黃太喺幾日前已經醒番,仲得到好好嘅治療!」大家即拍手支持,黃翊即開玩笑謂:「我特登唔爆我老婆,點知你爆咗,依家輕鬆咗好多,佢依家愈嚟愈好,令我可以專注唱歌。」隨後他更獲囝囝獻花,又落台與家姐攬攬。

太太突然昏迷

唱完張國榮的《追》後,黃翊提起太太,表示太太是10月9日早上突然在家昏迷:「好驚,狀況好難搞,即刻送院檢查,好彩身體入面冇出血,但一直昏迷,到第二日係有擘大眼,但其實係完全感受唔到周圍,係冇反應,見到呢個情況更擔心,同時演唱會又準備得如火如荼,有朋友問我會唔會取消演唱會,但我又諗演唱會籌備咗咁耐,唔係話唔會為太太而取消,但我又唔想捨棄3000個歌迷,所以繼續演唱會,同時盡量抽多啲時間陪太太,好彩早幾日佢終於醒番,開頭佢都係講唔到嘢,同埋瘦咗好多,但經過幾日治療,身體同精神都愈嚟愈好!」大家即拍手支持,然後他就借囝囝的手機拍片,叫大家向太太講加油,隨後唱出為太太寫的《愛到底》,期間台上播出一家三口的合照。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!