掃呢頁CODE去手機

2018年10月2日 星期二

關楚耀:【唔係朱晨麗同傅嘉莉】關楚耀女友曝光? __,傅嘉莉,朱晨麗,關楚耀,

關楚耀新緋聞女友唔係朱晨麗(右)同傅嘉莉。憑無綫劇《特技人》成功入屋的關楚耀(Kelvin)和韓籍女友分手後,全力發展事業。今日他傳出新緋聞,但「女主 ...


關楚耀新緋聞女友唔係朱晨麗(右)同傅嘉莉。


憑無綫劇《特技人》成功入屋的關楚耀(Kelvin)和韓籍女友分手後,全力發展事業。今日他傳出新緋聞,但「女主角」非同劇的朱晨麗或傅嘉莉,而是一名約20歲出頭叫「阿詩」的女子,她將跟Kelvin搭膊頭的合照上載網上,還「宣示主權」指自己不是粉絲,而是Kelvin的「女朋友」。

「細細個聽我啲歌大」

Kelvin接受東網訪問時笑不停說:「嗰個係支持咗我好多年嘅粉絲,真係細細個聽我啲歌大嘅,攬住嗰張相應該係喺我五月尾演唱會,個騷完咗嘅時候,我離開會場,有一班粉絲喺樓下等我,我逐個逐個同佢哋影相,佢係其中一個。」他又說拍劇後,多了不少人認識,故日後會加倍努力工作,望得到更多人認同。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!