掃呢頁CODE去手機

2018年10月28日 星期日

陳茵媺發福傳有咗 陳豪:佢聽到會唔開心 __,陳茵媺,

陳豪指現在暫未有計劃再生多個,至於太太身材變圓潤,他就笑指沒有發覺。
陳豪指現在暫未有計劃再生多個,至於太太身材變圓潤,他就笑指沒有發覺。陳豪不時傳出離巢消息,早前有報道指古天樂及蕭定一向他招手,不過因為太太陳茵媺懷第四 ...


陳豪不時傳出離巢消息,早前有報道指古天樂及蕭定一向他招手,不過因為太太陳茵媺懷第四胎,令陳豪打消念頭。昨早,陳豪與李佳芯及黎耀祥等出發赴台灣拍新劇時,他澄清太太沒懷孕,更指沒想過離巢。



陳茵媺日前趁陳豪未出發拍外景,一家人去慶祝萬聖節。互聯網圖片 陳茵媺日前趁陳豪未出發拍外景,一家人去慶祝萬聖節。互聯網圖片

談到太太被指懷孕睇婦科及身形變圓潤時,他護妻說︰「吹水啦,呢兩個禮拜小朋友的確係多病,但唔係去醫院,只係去診所。佢應該冇睇醫生啦。太太身形仲好fit,你哋唔好咁話佢,佢聽到會唔開心㗎。」對於古天樂及蕭定一想斟他過檔,他說︰「唔知道邊度嚟嘅傳聞,我係好開心嘅。一直同電視合作多年,所以我都係選擇留低,覺得暫時冇必要換環境。」

撰文:祖李




鍾意就快D Share啦!