掃呢頁CODE去手機

2018年10月22日 星期一

【中午共敍兩小時】黃秋生喪母 未能見最後一面 __,黃秋生,

 (資料圖片)
黃秋生同張松枝昨日到葵涌拍攝港台消防劇集《火速救兵IV》時,透露母親有病入院,所以一度想辭演《火》劇。而說到母親現時情況,秋生表示:「都唔會冇乜事。媽 ...


黃秋生同張松枝昨日到葵涌拍攝港台消防劇集《火速救兵IV》時,透露母親有病入院,所以一度想辭演《火》劇。而說到母親現時情況,秋生表示:「都唔會冇乜事。媽媽身體唔係太好,噚晚收到醫院電話,連最後一場都拍唔到就要趕去醫院。」他又指母親多病痛:「好多病,我都唔知仲有乜,腎功能退化,唞唔到氣同去唔到水,我估只剩聽覺同觸覺,睇唔到,講唔到,冇乜意識,其實係等緊時間。」(新聞連結: http://bit.ly/2NYTpmF )



秋生指母親情况有少少影響工作心情,唯一希望她能舒舒服服安詳離開。豈料今日下午,秋生母親不幸與世長辭。



黃秋生今日接受《蘋果》電話訪問表示:「我下午去睇佢,陪咗佢兩個鐘,姑娘話要換片,我晏啲再嚟,走咗之後call我返去,唔知點解今日咁塞車,返到去啱啱走!依家搞完啦,call晒啲親戚,啲表親又去晒,送埋佢入殮房。」談到處理亡母身後事,秋生說:「係呀,搞好晒。」問到是否要停工?他說:「唔係,港台兩日啫,跟住工作可以延後就延。」



(資料圖片) 黃秋生四歲起與母親相依為命(資料圖片) 黃秋生四歲起與母親相依為命(資料圖片)
 秋生與母親感情要好(資料圖片)

秋生與母親感情要好(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!