掃呢頁CODE去手機

2018年10月13日 星期六

【好浪漫】海上簽紙註冊 陳展鵬向老婆深情送吻 __,陳展鵬,

陳展鵬與單文柔喺船上舉行簽紙儀式。
陳展鵬與單文柔(Phoebe)今日結婚,今早展鵬喺四季酒店接過新娘後,就與一班親友拉大隊上船,並在船上嘅頂層進行註冊儀式,新娘子換上白色緍紗,二人簽紙 ...


陳展鵬與單文柔(Phoebe)今日結婚,今早展鵬喺四季酒店接過新娘後,就與一班親友拉大隊上船,並在船上嘅頂層進行註冊儀式,新娘子換上白色緍紗,二人簽紙後即來一個深情擁吻。



一對新人上船後,陳展鵬跪地送上鮮花,之後換上西式禮服,新娘子Phoebe穿上一襲露肩婚紗,輕露事業線,高貴性感。佢哋嘅接新娘儀式都好特別,展鵬特別同兩位兄弟一齊坐住小艇再上遊艇,十足坐花車接娘一樣。而當遊艇駛到西貢威士忌灣後,兩人就宣讀誓詞,許下愛對方一生一世盟誓,在親朋戚友見證下,一吻定終身!









精選娛聞,喺晒《娛果》 http://fb.com/appledailyent



陳展鵬與單文柔喺船上舉行簽紙儀式。 出席嘅賓客唔算多,全部都係雙方至親好友。 出席嘅賓客唔算多,全部都係雙方至親好友。
 陳展鵬今日做新郎哥

陳展鵬今日做新郎哥
陳展鵬跪地送花

陳展鵬跪地送花
跟足儀式,坐小艇出發去接新娘。

跟足儀式,坐小艇出發去接新娘。
簽紙前一刻,個樣都有啲緊張喎。

簽紙前一刻,個樣都有啲緊張喎。

鍾意就快D Share啦!