掃呢頁CODE去手機

2018年10月13日 星期六

【娶個靚老婆】讚新娘子單文柔 杜挺豪︰展鵬揀得一定係好嘢 __,陳展鵬,單文柔,

陳展鵬與杜挺豪是相識多年好友,杜特別由加拿大返港出席婚禮。
前亞視港男杜挺豪與陳展鵬識於微時,今次展鵬結婚,杜挺豪都專登由加拿大返港出席婚禮。杜挺豪今日接受《蘋果》電話訪問時話自己都被感動,佢話﹕「我諗最感動都 ...


前亞視港男杜挺豪與陳展鵬識於微時,今次展鵬結婚,杜挺豪都專登由加拿大返港出席婚禮。杜挺豪今日接受《蘋果》電話訪問時話自己都被感動,佢話﹕「我諗最感動都係兩個人宣讀誓詞時,話兩個人並唔係1+1,而係0.5等如1,現場都見到有親友感動到流眼淚。」新郎哥有冇喊?佢話︰「眼濕濕啦,但冇嘅,hold到,男人嚟嘛,隔籬啲女士們就有喊。」



問到新娘子單文柔靚唔靚?杜挺豪話﹕「之前都有見過,靚唔靚?我相信展鵬揀得嘅一定係好嘢啦,係咪!」



杜挺豪讚展鵬係好勤力嘅人,大家因為有共同興趣,所以熟絡。佢話︰「同展鵬識咗好耐,一入亞視就識。嗰時有台歌,佢背晒啲台詞,佢問我冇背咩?我話冇呀,因為有大字報,佢真係好勤力。」兩兄弟以前好鍾意一齊打波,佢話︰「以前一齊打網球,之後再打golf,經常喺維景灣畔一齊打波,之後我離開咗亞視,但大家都係好朋友。」



精選娛聞,喺晒《娛果》 http://fb.com/appledailyent



陳展鵬與杜挺豪是相識多年好友,杜特別由加拿大返港出席婚禮。 杜挺豪讚新娘子靚,笑言因為係陳展鵬揀嘅。 杜挺豪讚新娘子靚,笑言因為係陳展鵬揀嘅。
除了杜挺豪,還有梁浩楷都是前亞視藝人。

除了杜挺豪,還有梁浩楷都是前亞視藝人。
小艇上有好多波波,婚禮梗係要加點浪漫。

小艇上有好多波波,婚禮梗係要加點浪漫。
陳展鵬同杜挺豪以前經常一齊打golf。

陳展鵬同杜挺豪以前經常一齊打golf。



恭喜陳展鵬同單文柔結為夫妻,男方跪地送花。

恭喜陳展鵬同單文柔結為夫妻,男方跪地送花。

鍾意就快D Share啦!